Comentarii

by - sâmbătă, aprilie 13, 2013

 Am văzut în această dimineață un comentariu jicnitor postat de către unul dintre cititori la una dintre postări.Aș avea și eu ceva de spus și de comentat în legătură cu aceasta.
 Eu,ca orice alt om, învăț pe parcursul vieții, nu sunt un scriitoare înrăită și sunt foarte tânără pentru a avea o exprimare foarte extraordinare, iar uneori se întâmplă ca lumea să nu înțeleagă ce doresc
să transmit.
Sunt dispusă să ascult păreri, critici, pentru ca pe viitor să-mi repar greșelile. Însă, dacă eu să spunem greșesc și altora li se pare că sunt o "idioada" sau "proastă" etc cum vor să spună alții,aceste persoane de ce fel de maniere și cunostiinte dau dovadă?
 Nu e mai frumos și mai corect să semnaleze acele lucruri care nu le-au înțeles ei în respectivele articole?
Consider că așa se poate creea o comunitate civilizată care ar avea de ce să persevereze și să fie recunoscută în rândul comunităților la nivel larg.De aceea se spune că România este o țară rea.Nu oameni buni,eu nu cred asta! România nu este de vină ci oamenii care trăiesc în ea și nu știu să cultive lucrurile bune, să ajute și să înțeleagă pe cei din jur.

You May Also Like

2 comments

  1. nu lua personal aceste comentarii. sunt unii oameni care cu diferite tulburari de personalitate care jignesc pe oricine, chiar si pe proprii lor parinti, pe sotie sau iubita, cu atat mai usor pe cineva pe care nu cunosc.cel mai dureros pentru ei este sa le stergi comentariu si sa-i ignori

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc ca sunt constienta ca sunt oameni care nu le place poate stilul meu de a scrie sau ii deranjeaza ceva anume,dar ma gandesc ca suntem oameni si trebuie sa aratam si celorlalti ceea ce noi stim nu sa-i jicnim sau lucruri de genu.Nu caut sa aduc injurii la persoanele lor insa am vrut sa pun un semn de intrebare.Consider ca mai multe pot fi dovedite atunci cand arati cuiva ca a gresit si il ajuti sa isi corecteze greseala.Multumesc pentru opinie!

      Ștergere