Zaful wishlist sau ce lucruri îmi doresc pentru vară

by - joi, mai 04, 2017

Gata cu vremea urata! Cred ca meritam putina vreme frumoasa in care sa ne bucuram de imbracamintea lejera, frumoasa si spectaculoasa.
Trecand peste diferite site-uri, m-am oprit la cateva si anume doua pentru moment. De data asta dorintele mele sunt de pe Zaful. E un bun prilej sa fac cunostinta cu mai multe produse de la ei, având in vedere ca am mai descoperit lucrurile de pe Zaful si in alte comenzi recente, de pe alte site-uri cu care se pare ca acestia colaborau impreuna.

Legat de hainele Zaful comandate pot spune ca mi-au lasat o impresie buna, atat cat am avut de-a face cu produsele lor. Si daca tot a mai ramas o luna pana la ziua mea, dau startul listelor cu dorinte. Cine stie, poate pana atunci de vor indeplini.



Ps: Daca ati vazut ceva ce va place si nu mai puteti rezista tentatiei, iainte de finalizarea comenzii inserati la "Cupon" - ZafulChen, cupon care va ofera o reducere suplimentara la ofertele deja exsitente pe site.
Si acum sa trecem la dorinte....


Broderii
Imi fug ochii dupa toate lucrurile cu broderie florala si tot ce reprezinta aceasta broderie. La Zaful am gasit o gramada de bluzite, rochii și tot felul de piese vestimentare cu broderie in trend.
 Am gasit rochia aceasta brodata, foarte delicata, care pare foarte confortabila si este placuta in acelas timp.

Dress/Rochie here/aici


Pretutindeni piele...
Tot restul vietii mele o sa am o slabiciune fata de gecile din imitatie. Geaca asta de piele este formidabila pentru zilele mai racoroase. Coincidenta sau nu, dragostea mea fata de aceste geci a inceput in trecut, cand rasfoiam pentru prima data acest site, insa nu mi-am permis sa-mi cumpar una.

Leather jacket/Geaca aici/here

Tot din seria cu dorinte se numara evident si sandalele. Am descoperit in ultima vreme tot felul de sandale frumoase cu franjuri si tot felul de detalii simpatice.

Sandals/Sandale aici/here

Si dupa cum bine de stie, o alta slabiciune a mea sunt pantalonii scurti. Asa ca am facut mici cercetari si am descoperit acest set cu pantaloni scurti, brodat, care este perfect pentru gustul meu.

Compleu aici




Tu ce parere ai? Ai comandat pana acum de pe Zaful? Cum sunt produsele?

You May Also Like

0 comments