CEI DIN URMĂ...CEI DINTÂI

by - vineri, septembrie 06, 2013


Anterior, participasem în cadrul campaniei "Haideti la Triathlon Challenge Mamaia” desfăşurată în cadrul campaniilor Blogal Inaitiative. Astăzi susţin cu mândrie echipa cu numărul 3,formată dinÎnotător: Daniel Iancu, Alergător: Matea Raluca. Elly Weiss. Ciclist: Ciomartan Andrei. Această echipa a suferit modificăridatorită faptului  unul dintre participanţia fost înlocuit, respectiv Mantea Raluca cu Elly. De ce am decis  susţin această echipa? Pe lângă faptul  sunt nişte oameni excepţionali şi nişte blogări foarte talentaţi,consider  atât cuvintele acestora cât şi efortul şi înflăcărarea cu care vor participa la această competiţie sunt 2 competiţii care necesită mult harŞi dacă nu ştiidacă nu poţi,dacă nu te chinui  încerci...atunci de ce  te mai bagi într-o asemenea compeţie? Ei bine eu nu am avut norocul  fiu aleasă, poate nici performanţele nu ar fi fost la măsuraaşteptărilor însă dece  nu-mi susţin echipaPresimt  echipa nr 3 va fi o echipă care anunţă victoria şi care merită pe deplin susţinută. De asemenea reamintesc faptul Triathlon Challenge Mamaia este cea mai mare competiţie pentru cei care adoră sportul şi îl priveşte  pe o pasiune sau ca pe un lucru profesionist. Eu susţin această echipa căcifiecare dintre aceştia sunt oameni muncitori, care îşi depun efortul în toate acţiunile saleprin urmare cred  şi în competiţie o  facă faţă cu brio. Succes!

You May Also Like

0 comments