Spring wishlist by Banggood

by - marți, martie 15, 2016

Asteptam primavara, nu-i asa? Si ce trebuie s afacem in acest moment? Desigur, sa ne luam cafeaua in maini si sa ne apucam sa rascolim lumea virtuala in cautare de noi idei, proaspete de altfel, in materie de outfituri moderne pentru 2016.
Despre Banggood v-am povestit si anterior, cand v-am prezentat recenta mea comanda sosita, alcatuita dintr-o pereche de manusi extrem de fashion si frumoase, respectiv paleta de corectoare. Sunt niste piese inedite care merita sa fie in saculetul vostru, dar si care va vor fi de mare folos.
Totodata, Banggod detine si multe alte piese si lucruri irezistibile.
Ce ati spune sa vizualizam un portofoliu de produse perfect pentru primavara, a caror preturi sunt extrem de mici?
Suna bine nu-i asa? Oricum, voi nu trebuie sa va limitati la achizitii doar de cativa dolari asa ca mi-am stabilit cumva bugetul maxim la 30 $, pentru lucrusoarele alese.

Spre exeplu, aceast set mi se pare genial. Costa sub 10$ si este un organizator perfect pentru mamicile ordonate care vor sa-si tina lucrurile in perfecta ordine. Este si in trend, fiind bazat foarte mult pe culoarea acestui an. Este realizat dintr-un material moale si flexibil (din cate se vede) si totodata pare a fi si extrem de spatios. Perfect pentru plimbarile cu micutul tau! Il gasesti aici: http://goo.gl/nT5n7E


Trecand la vestimentatia pentru mami, in functie de gusturile ei putem face o selectie deosebita.
Spre exemplu, am gasit aceasta rochie fantastica care este potrivita atat pentru doamnele ce doresc a fi mai elegante dar si pentru cele care prefera nota de simplitate fara sa renunte la notele senzuale pe care le emana linia corpului sau. E aici: http://goo.gl/OAoXyO


Detaliile delicate din dantela te vor face vedeta zilei. O poti accesoriza foarte usor cu o pereche de pantofi si cu o geanta simpla, respectiv un palton.

Am gasit de asemenea o gentuta eleganta de sezon. Cu putina blanita artificiala, aceasta poate fi un element important cheie al tinutei tale. O poti accesoriza la o tinuta din piele, poate cu o bluza sau o vesta pufoasa, care sa pastreze nota de...pufosenie. O gasesti aici: http://goo.gl/crTtlm


Nu puteam sa nu va arat si o pereche superba de pantofi, nu-i asa?
Aceasta pereche de pantofi este eleganta dar totusi sport si fermecatoare. Le vad perfecte pentru orice ocazie aproape. Poti alege sa le asortezi cu o fusta, o pereche de colanti sau o pereche de blugi. Mi se par fenomenale si vai...asa putin costa? Aici, aici: http://goo.gl/OfaPcI!


Sa mai adaugam si cateva bijuterii! M-am gandit la un ceas. Cu toate ca avem un ceas la telefon, nu ar strica unul foarte fashion ce poate fi pus cu usurinta la mana ta si care sa meraga perfect la o tinuta. Am ales un ceas bazat pe detalii delicate care te vor scoate in evidenta si cu care vei face furori. Pare a fi de buna calitate si exte extrem de frumos. Parca l-as pune in cos, voi? O sa-l iau de aici: http://goo.gl/Po3Tq7


Cum vi se par alegerile de primavara? Kisses!




You May Also Like

6 comments

  1. sunt Lungu Florentina Mihaela wow ce dragute sunt imi plac foarte mult asa da as astepta si eu primavara ador ceasul din imagine,,,

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt Lungu Florentina Mihaela si chear nus sumpe ce faine sunt si richita si toate imi plac foarte mult multumim de articol scumpa mea,,,

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt superbe toate, dar rochia si papucei sunt pe primul loc in preferintele mele.

    RăspundețiȘtergere