Trecut-am fost prin copilaria cu animatii

by - vineri, martie 18, 2016


Macar acum, cand ceasul ti se scurge, hai sa facem o ultima incursiune in trecut, in copilarie.

Eu mai mult am copilarit singura, cu joaca si cu desenele mele, ca voi toti de altfel.
Desenatul era pasiunea mea. Mama inca mai avea carti din acelea vechi si foarte mari, groase, cu povesti pe jumatate scrise si pe jumatate ilustrate in schite. Eu le luam si le coloram asa cum vedeam eu lumea, cum imi dicta imaginatia.
Pe la 4-5 ani am pus pentru prima oara mana pe o telecomanda. Aveam un televizor ce semana cu o cutie, alb-negru, inzestrat cu butoane mari. Tii minte? Ulterior mama a achizitionat unul color dar care mergea doar cand vroia el.

Am ajuns pe primul canal de desene animate. Am crescut cu "Tom si Jerry" , "Familia Flinstone" si eroinele din "Fetitele Powerpuff".
Eram acaparata de actiunea desfasurata, de interactiunea dintre personajele principale si de firul fiecarei povesti ce transmitea hazul modest si inocent. Detaliile erau enorm de bine realizate.
Acolo, pe micile ecrane, se crea o lume in care noi copiii ne regaseam. Ma atrageau peripetiile personajelor si modul in care ieseau victorioase din orice situatie.


  Multe intamplari le asociam cu viata reala sau imi gaseam refugiul intr-o lume magica, de unde am invatat ca dragostea si credinta in bine iti va aduce victoria dorita. Imi alinau singuratatea si totodata imi indeplineau dorintele adanci din imaginatia mea. In visele mele, totul putea deveni realitate si pe baza a ceea ce vizionam, cream o noua lume in visele mele.

 Am invatat sa fiu blanda si generoasa cu cei din jur si iubitoare fata de tot ce ma inconjoara.
Simpatia fata de animatii s-a conservat pana acum. Nu prea am timp sa vizionez filme, dar cand o fac, primul lucru pe care il fac este sa caut cele mai noi animatii. De ce? Si-au mentinut farmecul de-a lungul anilor si mereu vor fi invcantatoare. Personajele sunt tot mai realistice si pline de viata iar deznodamantul scenei este pentru toate gusturile si varstele.

Sursa: empirefilm.ro

Acum Empire Film continua traditia selectand si distribuind cele mai bune filme si animatii inspirate din copilarie sau din mintile fantastice ale unor artisti, intr-o serie de DVD-uri.
Animatiile sunt piese teatrale in care cuvintele prind forma magica si se imprima in subconstient, sunt elementul cheie catre incursiunea in copilaria frumoasa, plina de viata si fara griji.

Articol scris pentru SuperBlog 2016.

You May Also Like

1 comments