Gold nails with 5$

by - vineri, iulie 08, 2016

Intr-una din cele mai recente comenzi primite mi-am adaugat cateva produse pentru unghii. O perioada indelungata am cautat lacuri metalice, in special silver-argintiu si gold-auriu, acele nuante metalizate ce seamana cu folia de aluminiu si cu un lingou de aur. Daca si voi faceti la fel, ei bine, nu cred ca o sa gasiti. Daca o faceti, sa-mi spuneti si mie.

De fel nu sunt fan al unghiilor cu gel. Le-am avut facute o singura data, doar model, caci unghii false nu sunt nevoita sa port. Unghiile mele cresc usor si foarte natural de dimensiuni foarte mari, ce pot fi confundate cu unghiile false sau cu cele puse cu gel (veti vedea si in poze). Ultima oara cand am avut unghiile cu gel, unghia naturala s-a subtiat foarte tare, de aici si hotararea ca nu voi mai folosi gelul de unghii niciodata. Nici nu cred ca voi fi nevoita.

UV LED laser: http://goo.gl/dczTyD



Insa, cand am vazut pe Bangood gelurile metalice, nu am putut rezista. Nu detin un arsenal de constructie al unghiilor cu gel, nici macar o lampa. Ca treaba sa fie corespunzatoare, pe langa geluri mi-am adaugat in cos si un mini laser UV LED, care a fost putin peste 1$.



Prin urmare, alegand un astfel de laser si un gel, iti vei putea realiza o manichiura simpla si eleganta in nuante metalizate, ca a mea. Binenteles, mi-ar mai fi trebuit si o baza, un gel protector, insa eu am folosit metoda simpla, ca la oja: am pilit unghiile, le-am degresat, am aplicat un strat de gel si am uscat cu laserul circa 2 minute fiecare unghie (eu am uscat cate doua). Nu ar fi fost rau sa fi uscat primul strat si sa fi aplicat inca unul. Ma gandesc sa-mi achizitionez si un gel intaritor pentru ca manichiura sa persiste mai mult timp.


Astazi va prezint nuanta Gold-auriu 028, o nuanta care se pare a persista mai bine intr-un singur strat fara ustensile extra. Cum vi se pare aceasta manichiura cu 5$?
Ps: Unghiile ele nu sunt simetrice deoarece cateva s-au rupt in timp (le am de circa 2 luni), insa am vrut sa mai salvez o perioada cateva si nu le-am taiat. Astfel, eu cred ca nuanta se vede foarte bine atat pe unghiile mici cat si pe cele mari.







You May Also Like

2 comments