New white bag from Jadu/Geanta Jadu

by - duminică, iulie 10, 2016

Se spune ca albul este pretentios. Noi femeile suntem si mai pretentioase: parul bine coafat, vestimentatia aleasa cu grija, make-up impecabil, gesturi fine. Se zice ca o femeie respectabila greseste cu greu, sau cel putin se straduie ca totul sa fie perfect. Cel putin 70% din femei acorda o atentie deosebita aspectului.

Croma accesoriilor este de multe ori foarte importanta. Multi evita nuanta de alb. Acum trei ani priveam in sifonier si vedeam o garderoba inchisa, negru peste tot. Din loc in loc zaream si cate un maieu alb sau o rochita colorata, dar nu indeajuns de mult. Am ajuns la concluzia ca viata nu o poti trai doar in negru si pentru faptul ca albul este mai pretentios si se murdareste cu usurinta, asta nu inseamna ca trebuie sa-l ocolesti.

Nu aveam o geanta model nou, cu colturile din triunghiuri si nicidecum una alba. Intocmai de aceea am ales Rivee de la Jadu. In urma cu cateva ore inainte de a realiza alegerea aceasta vazusem un model aproape identic dar alta nuanta si chiar ma gandeam ce frumos ar fi sa o pot adauga la colectie.
O femeie nu are niciodata indeajuns de multe haine, genti sau accesorii.

Rivee de la Jadu este mica spre medie, are 2 bretele sa o poti tine in mana si o mica bretica sa o pui in umar. Este un model frumos, destul de incapator, care poate fi curatata cu usurinta si care nici nu se murdareste asa usor. Se asorteaza perfect la orice, in special la tinutele elegante.

Geanta/Bag: Rivee from Jadu
Platforme/Platforms: http://goo.gl/dsN11r

Ii vad stralucirea langa o pereche de stiletto sau o pereche de platforme, o pereche de sandale si un outfit duo-crome. Imi place albul, imi da senzatia de calm , de pace si puritate. Nu m-as putea feri de el indiferent de conditia acestuia.

Geanta mea este perfecta si face furori. Jadu are o colectie impresionanta de genti, diferite modele si culori, neutre sau jucause. Le-as alege pe toate, dar pentru inceput, sunt singura ca am facut o alegere inspirata achizitionand Rivee.
Tu ai alege o geanta alba?




















You May Also Like

4 comments

  1. Lovely look)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. E de a dreptul minunata.Si eu caut una

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe pozele. Parca esti din poveste atat esti de frumoasa si imi place buchetul, geanta, pantofii! Arati absolut superb! Pup

    RăspundețiȘtergere