OOTD: Be impressive with SheIn red dress

by - duminică, iulie 24, 2016

Dupa ce a facut furori in intregul social media, am adunat aici, pe blog, intreaga sedinta foto in rochia rosie de la SheIn. Este o rochie de seara simpla, careia nu trebuie sa-i atribui prea multe cuvinte. Cred ca sedina foto spune totul. La prima vedere mi-a placut datorita culorii, insa cand am vazut-o in fata ochilor, aproape ca m-a coplesit cu detaliile sale.


Are cateva detalii elegante si subtile: o mesa de voal ce cade usor pe umeri, un slit generos si o multime de voal.  Marimea S s-a dovedit a fi destul de plina pentru bustul meu mic si lunga pentru picioarele mele mult prea scurte. Nu-mi fac probleme, caci poate fi usor modificata pentru silueta mea.

Lasand la o parte toate acestea, nu am lasat nimic sa ma impiedice sa-i fac o sedinta foto extraordinara. Este o adevarata splendoare, o rochie potrivita pentru seara si ocazii speciale.
Pletele mele s-au mentinut la fel de frumoase si fermecatoare dupa ultima colorare cu Loncolor. De cand a aparut noua gama folosesc doar Loncolor. Are o consistenta groasa si pigmentii raman in par o perioada indelungata. A mai ramas putina baza de blond-auriu deoarece nu folosesc decolorant dar treptat imi doresc sa ajung la silver. Evident, tot la Loncolor imi este gandul si acum au si o gama noua numai buna de testat.

Rochia am primit-o alaturi de compleul din doua piese si fusta maxi, pe care vi le voi prezenta zilele urmatoare pe blog. Va rog doar sa aveti rabdare si sa urmariti fiecare postare. Fiecare lucru primit zilele trecute merita intreaga atentie.

Dress/Rochie: http://goo.gl/G1FB04

 

A sosit prin curier, un motiv mare de bucurie, direct la domiciliu- GLS. Imi place aceasta rochie la nebunie, iar pozele si pozitiile cu siguranta au surprins intreaga eleganta. Sper doar ca SheIn sa-si reia livrarile in Romania, caci cererile pentru aceasta rochie si intrebarile la adresa ei au inceput sa apara. Va place?





















You May Also Like

1 comments