OOTD: Get the lace dress from YOINS

by - vineri, iulie 22, 2016

Dantela este accesoriul favorit al doamnelor pentru perioada 2015-2016. Ceva imi spune ca acest trend va fi de durata. Este incredibila infatisarea ce o poti obtine alegand o piesa simpla de vestimentatie, cu cateva insertii de dantela.

Evident, nu se putea sa nu detin si eu cateva piese, precum cateva rochii in special. Cand ai nevoie de o infatisare eleganta, placuta si dragalasa, cu siguranta dantela te poate ajuta sa iesi din anonimat. Fie ca alegi o rochie de zi, scurta, sau una de seara, cu trena, micile detalii dantelate te pot transforma intr-o adevarata vedeta. Dantela nu tine cont de varsta si va fi intotdeauna o alegere de nota 10.


Printre multele cumparaturi si pachete proaspat primite, se regaseste si o astfel de piesa irezistibila, cu detalii minunate din dantela. Vorbesc despre rochia albastra de la YOINS care a costat aproape 13$.
Asa cum se vede si pe site, rochia este absolut minunata. As renunta totusi la tulul de jos, dar si asa nu se vede rau pe corp. Daca nu s-a surprins splendoarea, e mia culpa. Si acum, deruland pozele, simt ca lipseste ceva.
Este o rochie scurta, dar nu lasa foarte multe la vedere. Cu toate astea, detaliile de pe spatele rochiei m-au cucerit. Ofera un aer aparte si o infatisare minunata, un strop de eleganta.

Rochie/Dress:  http://bit.lc/4zdp

Din pacate, ceea ce mi-a displacut, este prezenta unor mici defecte din fabricatie care se observa mai greu cu ochiul liber. Nici eu nu le-am observat, dar am niste "ochi de soacra" care vad orice. Este a doua comanda de pe YOINS si singura la care am nimerit aceasta problema.
Cu toate acestea, ramane o rochie superba, potrivita unei ocazii. Marimea corespunde, un lucru important de trecut la aspectele pozitive.


YOINS ofera transport gratuit la orice comanda de peste 40$ si lucrul meu preferat la acest site este faptul ca transportul costa doar 2.99$ pentru orice comanda sub aceasta valoare. Este un aspect important deoarece magazinele online internationale percep de fel un cost al transportului de pana la 10 ori mai mare.

Cum vi se pare tinuta de azi?








You May Also Like

2 comments