OOTD: Hight platforms from Bangood

by - duminică, iulie 10, 2016

Dulapurile unei femei sunt pline de incaltaminte, mai bine zis, de pantofi. Ciudat, la mine nu se intampla asa. Ma atrag o multime, dar foarte rar adaug in colectie o noua pereche. Nu pot merge pe tocuri de fel, de aceea ma orientez spre pantofi cu tocul mic, de preferat gros, sandale, platforme si adidasi. Cel mai important la o tinuta este alegerea unor elemente confortabile, iar asta cu siguranta tine in mod principal de papuci.

Platformele sunt preferatele mele. Comode, mereu la moda si usor de adaugat intr-un outfit de zi sau de seara. De foarte putin timp mi-au atras atentia si pantofii oxford. Am indraznit acum doi ani sa-mi achizitionez o pereche, atunci cand abia isi aveau debutul. Alegerea aceea nu a fost foarte inspirata: erau grei si nici macar numarul nu corespundea marimii.

In urma cu circa doua luni mi-am mai achizitionat o pereche de oxford albi, usori si frumosi, extrem de eleganti si care merg la multe tinute.
Cand mi-am plasat ultima comanda Bangood am ochit o pereche de platforme, dar nu orice fel de platforme, ci o pereche de platforme oxford, gri inchis metalizat. Multu nu ar avea curajul, dar eu sunt extrem de multimita de ele dupa prima incercare. Port 35-36 si am ales US 5-36. O alegere perfecta.

Platforme/Platforms: http://goo.gl/dsN11r
Fusta/ Skirt: http://goo.gl/9E4Ppl
Geanta/Bag: Rivee from Jadu

Sunt niste pantofi extrem de comozi, o nuanta mai inchisa de gri usor de accesorizat. Nu ma asteptam sa fie atat de usori! Pachetul a ajuns la posta de cartier, o alta bucurie.
Pentru astazi i-am adaugat intr-o tinuta alcatuita din fusta mea favorita de la Amiclubwear, un maieu gri si binenteles, nu putea lipsi noua geanta Rivee de la Jadu. O geanta minunata!





Pantofii de la Bangood au fost o alegere minunata si inspirata pentru mine, iar pretul este unul corect. Voi ati purta aceste platforme?














You May Also Like

2 comments

  1. Imi place tinuta ta ,pantofi sunt draguti dar geanta e superba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Araat senzational insa nu sunt stilul meu. Tinuta iti vine de minune!!

    RăspundețiȘtergere