SNOTD: Silver nails of the day

by - sâmbătă, iulie 09, 2016

Culoarea silver este rar intalnita si placuta. Bijuteriile din argint sau cu nuante de silver, incaltamintea, gentile sau un outfit cu cateva decoratiuni argintii, pot face cu adevarat furori.
Nuanta aceasta este cea mai prezenta in bijuteriile mele. Imi plac accesoriile din argint si doar pe acestea le port zi de zi, deoarece am o piele destul de sensibila si alergica la metale.


Cand vine vorba de frumusete si de manichiura, argintiul metalic nu este intocmai usor de gasit. Am cautat o perioada indelungata nuante metalice, in special argintiul oglinda, insa fara rezultat. Din pacate singura alternativa sunt gelurile metalizate.

Cu toate ca nu utilizez deloc geluri, m-am incumetat in alegerea nuantei mele favorite Silver-Mirror sau Argintiu-Oglinda, prin alegerea nuantei 027.

UV LED laser: http://goo.gl/dczTyD

Ca si nuanta Gold pe care v-am prezentat-o mai devreme, aceasta este la acelas pret micut si in aceeasi cantitate de 15 ml, accesibil as spune eu.

Si pentru aceasta nuanta am utilizat mini laserul UV LED care a costat putin peste 1$. Inca o data ma declar multumita de produsele ieftine si de calitate de pe Bangood. Transportul este gratuit, gelurile au ajuns la posta normala iar laserul la vamala.
Cum vi se pare aceasta nuanta?











You May Also Like

1 comments