Ce sa nu trebuie sa-ti lipseasca din trusa de vacanta #1

by - duminică, august 14, 2016

Unii deja si-au terminat vacantele, altii se pregatesc in ultim moment. Si cu toate ca incet, incet, vara este pe terminate, mereu cand plasez o comanda online ma gandesc si la ce nu ar trebui sa-mi lipseasca, in special pentru orice drum, scurt sau de durata.
Cand am realizat ultima comanda Pentru Corpul Tau, asta a fost prima intrebare la care am cautat raspuns: ce lucruri esentiale am nevoie?
Apoi mi-am adus aminte ca mereu sunt prinsa in drumurile catre alte meleaguri, ca incepe curand si noul an de facultate si ca este necesar sa am cateva lucruri care imi lipsesc mereu si care trebuie reachizitionate.

#1: Bataturi, rani, disconfort in miscare


Mereu am avut probleme cu orice tip de incaltaminte. Pentru mine este o problema de top si trebuie sa am mereu in geanta un leucoplast. Cele clasice sunt fie colorate, fie in nuanta pielii, insa cand ai 2-5 astfel de bataturi/besicute, aspectul este inestetic sa le bandajezi pe toate. Cu toate ca asta este cea mai mica problema a mea, niciodata nu ezit sa-mi bandajez locurile afectate pentru a spori confortul
.

Totodata leucoplastul ajuta zona afectata sa nu se infecteze sau provoace disconfort general care-mi va strica intreaga zi si buna dispozitie. De aceea am ales de la Pentru Corpul Tau o rola generoasa de leucoplast transparent. Leucoplastul are lungimea de 5m, este hopoleargenic, impermeabil la apa si la vaporii de apa. Asa ca fie ca mergi la mare sau oriunde, iti poti proteja fara griji zonele afectate. Se taie atat cat ai nevoie si aplici pe zona afectate, dezinfectata in prealabil (de preferinfa).
Niciodata nu-mi lipseste din geanta un leucoplast iar acesta este mai mult decat perfect. Este perfect atat din punct de vedere medical cat si estetic.




Pentru ca la Pentru Corpul Tau gasim doar lucruri de calitate pentru toate buzunarele si inclusiv pentru mevoile celor mai pretentiosi, am avut un concurs impreuna cu acestia. Am intrebat cititoarele ce si-ar dori si pe una dintre ele o vom premia astazi.

Castigatoarea voucherului de 30 lei, de care isi va achizitiona produsele favorite este Gavriloi Adina. Felicitari! Astept un replay pe aleksutaalexa@gmail.com pentru a discuta modalitatea pein care poti intra in posesia premiului.



You May Also Like

3 comments

  1. UN SFAT FOARTE BUN,NICIODATA NU STI CIND AI O PROBLEMA DE GENUL SI E BINE SA AVEM IN TRUSA SI PRODUSELE RECOMNDATE DE TINE

    RăspundețiȘtergere
  2. UN SFAT FOARTE BUN,NICIODATA NU STI CIND AI O PROBLEMA DE GENUL SI E BINE SA AVEM IN TRUSA SI PRODUSELE RECOMANDATE DE TINE

    RăspundețiȘtergere