De ce iubesc superbloggerii denimul

by - luni, noiembrie 07, 2016

Atunci cand o persoana iubeste cu adevarat, nu evita nici-o posibilitate sa-si declare marea si eterna dragoste. Zilele astea am descoperit ca articolele din denim sunt cele mai iubite piese. Sa fie o moda atat de pansionala in acest sezon? De ce iubesc bloggerii denumul cu atata ardoare?

Denimul a fost mereu un trend, prin urmare nu-i nimic noua in lumea mode. Insa articolele din denim ale bloggerilor poarta cu dansele o multime de povesti care abia acum au reusit sa iasa la iveala. Nu exista blogger care sa nu-si fi dat intalnire cu piesele din denim si pe langa memoriile pe care le-au mostenit, denimul cunoaste si cateva secrete pretioase in materie de moda si frumusete, precum faptul ca e sezonul reducerilor pe Answear la toata gama de articole denim. Noul trend de blugi conici Levi's face furori prin intermediul paletei vaste de nuante albastre si prin simplitate.


Nu exista experti de moda, mamici si tatici bloggeri care sa nu aiba o slabiciune pentru blugi din denim. Ii poti imbina cu usurinta intr-o tinuta, pantalonii din denim oferindu-ti o atitudine aparte si confort sporit. De mai bine 5 ani Answear aduce in trend cele mai noi si versatile articole de imbracaminte. Dintre acestea nu lipsesc vestitele piese din denim, considerate cele mai sic articole vestimentare.

Amprenta de blogger pe o pereche de jeans copilaresti

In copilarie purtam blugii cu oroare. Mama ma imbraca mereu in pantaloni evazati sau cu franjuri, cu doua-trei numere mai mari. Nu-i de mirare de ce aratau pe mine ca pe "gardul primariei", cand eram doar o faptura mica de om, ce cantarea mai putin decat un sac cu cartofi. Ani de zile am fost copia tinutei sale. Ea obisnuia sa poarte numai pantaloni office largi, Evident, la acea varsta frageda si dornica sa-mi redescopar propriul stil, nici vorba sa fiu adepta unei astfel de tinute, dar nici combinatiile mamei in ceea ce priveste denimul, nu pareau prea reusite.


Trend-ul "splendid" al blugilor imensi a continuat pana in clasa a opta, cand mama a realizat intr-un final ca este cazul ca eu sa fiu cea care-si alege imbracamintea.
Si totusi, nu vad cum as fi exagerat cu o pereche de jeans skinny, pe care ii vroiam in disperare. Ca sa rezist situatiei, am apelat la tot felul de proiecte creative pentru a-mi retusa stilul creat de parinti: am lipit tatuaje pe blugi, pe salopete, imagini din acelea dragalase cu animale, special create pentru jeans, am transformat pantaloni lungi in blugi scurti, pe care mai apoi i-am inbracat in pietre si tot felul de detalii corespunzatoare varstei mele.


In cele din urma am reusit sa fac aceasta imensa schimbare si am adaugat in garderoba o multime de blugi skinny. Simteam ca mi se potrivesc si ca-mi expun formele si latura personala.
Dar ce sa vezi? In urma cu cateva luni, una din cele mai bune prietene mi-a oferit o pereche de blugi. dar ce blugi ... "horror", mi-am zis atunci, pana cand am fost abordata de cel putin jumatate din facultate: "-Ce faini sunt! De unde i-ai luat?".
Dupa multi ani mi-a ajus in fata ochilor o pereche de blugi boyfriend, pe care n-as fi zis c-o sa-i port cu atata drag. Astfel, se pare caa m-am reintors la moda copilariei mele si totusi, nu pot spune ca-mi pare rau. In plus, sunt tot felul de proiecte creative la care pot apela pentru a reinventa garderoba. Denimul este de nelipsit!


S-a dovedit faptul ca nici in prezent nu ma pot dezlipi de ei, fiind extrem de comozi, simpli si in trend. Imi plac datorita faptului ca pot crea o tinuta casual moderna de zi sau una cu tendinte sport, in combinatie cu o pereche de adidasi inalti. Se pare ca acesta este de fapt stilul care mi se potriveste.

Iata cate amintiri pot aduce in viitor articolele versatile din denim si cum blogger pot retrai clipe din trecut prin intermediul lor. Cum sa nu-i adori?

Articol scris pentru SuperBlog 2016.

You May Also Like

0 comments