Review: Nectaruri pretioase cu crin auriu #bottegaverderomania

Covor de frunze aurii si aer rece, este toamna pe deplin. Ajung sa visez inca dis de dimineata, cum se lasa noaptea, iar eu ma furisez sub plapuma moale. Partea mea favorita este atunci cand ajung in baie, caci acolo ma inconjoara niste arome dulci de toamna si parfumuri pretioase.
Mi-am transformat baia intr-un adevarat rasfat, de unde binenteles, nu puteau lipsi produsele Bottega Verde.
Si precum anuntasem si anterior, in filmuletul acela dezastruos (ha, ha), in comanda ulterioara am adaugat alte esente parfumate, geluri de dus care mi-au ajuns direct la suflet.





Pana acum am incercat doar gama obisnuita de geluri de dus, care apropo, o gasiti la reduceri de pana la 50%. Atentie oferta este limitata!
De data asta am vrut sa testez si ceva nou, de aceea am ales gelul cu crin auriu. Ambalajul este diferit dar imi place! Este unul dintre preferatele mele. Are un parfum dulce si patrunzator, care se mentine mult mai mult ca restul gelurilor de dus. Are o constistenta lichida si este un gel galben-transparent. Pastreaza pielea catifelata zile in sir si o invaluie in cele mai parfumate arome. Precum si la gelurile anterioare, nu am observat nicio reactie alergica, este un agent extraordinar impotriva transpiratiei si un rasfat senzational. Va recomand din toata inima acest produs minunat.


Si ca rasfatul vostru sa fie pe deplin, utilizand codul JUSTME, Bottega Verde va ofera o reducere de 10% primilor 20 doritori. Asa ca profitati din plin de ofertele toamnei si de rasfatul pe care sunt convinsa ca-l meritati pe deplin.

Comentarii

Postări populare