Happy Kid by Ayurmed: Imunitate de nota 10 pentru copii fericiți

by - duminică, iunie 04, 2017

Încă nu sunt mămică și nici nu mi-am programat în viitorul apropiat. Însă cei mici sunt pretutindeni. Și văd milioane de părinți grijulii care se plimbă zilnic cu copiii lor, cu gândul la sănătatea acestora și la viitor.
Happy Kid de la Ayurmed este siropul copiilor fericiți, o fericire de nota 10, însemnând sănătate și energie pentru întreaga zi și de ce nu, întreaga copilărie.


Acesta este un supliment alimentar 100% natural din plante. Medicamentele obișnuite conțin o cantitate ridicată de chimicale, de unde și reacțiile adverse. Fiind extrem de sensibili, se recomandă administrarea acestor medicamente doar la îndrumarea medicului și din punctul meu de vedere, doar în cazurile urgente. Învățând corpul copiilor cu pastile obișnuite le atacăm și imunitatea, astfel că la problemele mai serioase, corpul lor nu mai luptă împotriva virușilor și infecțiilor așa cum ar trebui.

Happy Kid este cel de-al patrulea remediu pe care îi testez din partea Ayurmed. Până acum niciun produs nu m-a dezamăgit. Ba chiar dimpotrivă, am avut parte de experiențe plăcute și rezultate fenomenale.


Chiar dacă nu am beneficiat de ajutorul unui îngeraș la această campanie, pentru că de multe ori medicul de familie îmi recomandă medicamente și doze de copii (datorită greutății mele), am ales să testez pe propria piele acest produs. Consider că este foarte important ca un părinte să știe ce anume îi oferă copilului său, iar aici intervin întrebări legate de modul de administrare al medicamentului, experiența în utilizare, gustul și efectul de după. Chiar dacă alegem cele mai eficiente remedii, trebuie să fie și pe placul celor mici, astfel încât să accepte tratamentul fără dificultăți.

Review Happy Kid by Ayurmed

Un prim impediment al administrării medicamentelor la cei mici poate fi gustul, ca și în cazul meu de altfel. Happy Kid are o aromă intensă de plante pe care eu o asociez cu mirosul de spital. O aromă nu întocmai pe gustul meu, însă dacă mă gândesc la copilăria mea, țin foarte bine minte că gustul neplăcut dispărea imediat după ce-mi dădea mama o gură de apă/suc. Un punct forte este faptul că Happy Kid se găsește în varianta sirop și nu cea de pastile, greu de înghițit. Mama avea multe bătăi de cap când venea vorba de capsule de orice fel. Adeserori refuzam complet medicamentația, pe care ulterior mama o înlocuia cu siropuri. Așadar este un remediu ușor de administrat și cu siguranță pe placul celor mici.


Pe ambalaj este specificat concret doza de administrare conform vârstei și ingredientele acestuia.

Ca un prim efect pe care l-am observat a fost doza de energie pe care am avut-o după administrare chiar în primele zile. Am simțit o îmbunătățire a sistemului digestiv, acesta acționând ca un filtru și favorizând o digestie ușoară. Acest aspect este foarte important mai ales dacă ținem cont de faptul că nu putem feri copilașii pe deplin de alimentația nesănătoasă.
Acest supliment alimentar mi-a oferit atât energie, pe care o regăsesc cu greu, dar și o putere de concentrare mai mare. Să nu uităm că cei mici au nevoie de numeroși stimulenți să se concentreze la teme, să-și stimuleze creativitatea.


Ca prin urmare cred că a fost o experiență foarte interesantă să mă transpun în pielea copilului de odinioară. Știu că aroma acestui sirop nu mă încântă foarte tare, dar efectul acesta poate fi ușor combătut astfel încât suplimentul să acopere mici lipsuri ale corpului și să acționeze asupra organismului fragil, oferindu-i imunitate, energie și fericire.

You May Also Like

4 comments

  1. Siropul Happy Kid de la Ayurmed este chiar bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inteleg promovarea..dar ideea de zahar imi spune multe..Sandy Bell

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer un astfel de remediu are nevoie de putin zahar sa mai atenueze din aroma de plante si sa fie pe placul celor mici. Totusi mie imi plac lucrurile extrem de dulci si la acest sirop abia de i-am simtit dulceata. Probabil ca are o concentratie extrem de mica. Dar e totusi o diferenta fata de lista de chimicale a medicamentelor si suplimentelor obisnuite.

      Ștergere