OOTD Newchic: 3 piese,o tinuta

by - vineri, iunie 16, 2017

Bine v-am (re)gasit, dragele mele, cu un nou outfit. Saptamana trecuta am pregatit o noua tinuta, una dintre cele mai comfortabile din ultima perioada.
De data aceasta vedetele acestui outfit sunt 2 produse din magazinul online Newchic. Acesta este un magazin chinezesc cu numeroase produse. Pretul acestora este accesibil, poate putin mai accesibil ca in alte magazine chinezesti de unde cumpar frecvent.



Intai as vrea sa va prezint plusurile si minusurile acestuia. Un mare minus pentru mine o reprezinta modalitatea de transport, in sensul ca indiferent de modalitatea aleasa, transportul se plateste oricum. Eu am platit in jur la 6$ pe transport, cea mai ieftina modalitate, si am avut si numar de urmarire valabil si pe site-ul Postei Romane. Nu cred ca cea de-a doua modalitate ar fi fost mai diferita ca asta. De obicei aceste 2 modalitati de transport ajung intr-o luna, caci tranzitia se face prin posta, ambele cu numar de urmarire deci...nu vad rostul.

Un aspect bun este ca pachetul a avut valoare foarte mica, motiv probabil pentru care a si ajuns la posta locala.

Pantalonii scurgi de piele sunt o noua atractie pentru mine. Am luat cea mai mica marime si se aseaza perfect. Au un detaliu mic la baza, acea forma in V, care imi place foarte mult deoarece accentueaza picioarele, le face sa para mai subtiri si mai lungi. Sunt foarte confortabili si usor de accesorizat.



Sandalele mi se par si ele extrem de frumoase si comode. Am ales marimea 37, cea mai mica existenta pe site, fiind cam cu jumatate de numar mai mari. Chiar si asa, se aseaza extrem de frumos pe picior si sunt foarte confortabile. Tin piciorul fix si pot fi purtate si in varianta scurta, dar si lunga, ajustand acel arc dupa preferinta. Sunt foarte stralucitoare si elegante.



Voi ce parere aveti de aceste achizitii? Ati comandat din acest magazin online?










You May Also Like

0 comments