OOTD: Ai alege o rochie supradimensionata?

by - vineri, august 11, 2017

Cand merg la cumparaturi dupa haine, primele priviri alearga printre rafturile ale caror dimensiuni sper sa nu am nevoie niciodata. Ma atrage o anumita nuanta, o croiala sau un imprimeu, dar cu amaraciune plec mai departe caci nu ma indur sa dau banii pe ceva ce necesita modificari majore. Mai am si acea mica oroare, asa cum iti mai povesteam si in alte postari, ca am avut o copilarie marcata de hainele imense, motiv pentru care le prefer pe cele cambrate, stramte.



Insa, de data asta n-am putut rezista tentatiei si va vorbesc despre noua si minunata mea rochie care cuprinde tot ce se poate.
E vorba de rochia curcubeu, cu imprimeu fin de pene. Marimea nu e mare, e IMENSA, un anume 2XL. Cum s-a intamplat? Nu, nu a fost o greseala a celor de la Sammydress, unul din magazinele online chinezesti preferate. Ba chiar am verificat si masuratorile si tin sa-ti spun ca nu mi-a pasat absolut deloc. Era cea mai mica marime disponibila si desi e...supradimensionata pentru mine,  m-a cucerit pe loc si o recomand cu caldura.

E maxi, un stil pe care eu personal il ador. Si daca asta nu era un argument suficient de convingator, mai e si super colorata, oferindu-mi o buna dispozitie.


Si totusi, se aseaza destul de bine nu? Evident, are un bust generos (pentru voluptoasele dintre noi), dar am rezolvat acest aspect prinzand o parte din material in zona umerilor, astfel incat am reusit sa o aduc la structura corpului meu. Este un material elastic, motiv pentru care este usor de adaptat si celor care poarta marimi de furnica (un XS-S, ca mine), dar si celor care se inscriu in categoria persoanelor cu forme generoase.
M-a atras si pretul, care la vremea aceea era doar de 5.99$ (acum e dublu). Un chilipir!

O ador din pricina versatilitatii sale.
Cu ajutorul unor bijuterii speciale si a unei coafuri excentrice, o poti transforma intr-o rochie de seara, dar poate fi purtata si simpla, la o plimbare sub cerul liber sau la o iesire amicala. Daca v-a placut outfitul de astazi va las si un link mai jos de unde o puteti achizitiona. Ca de obicei, am pentru voi si un cod de 10-20% reducere din valoarea comenzii voastre, daca folositi codul SammydressIns. Keep watching!

Este cu siguranta una dintre rochiile mele preferate din ultima perioada. Voi ati purta astfel de rochii?




Maxi dress/Rochie maxi aici/here













You May Also Like

20 comments

  1. Da, as alege o rochie asa frumos colorata si foarte lejera ! Pina Colada pe Fb

    RăspundețiȘtergere
  2. E super rochia , iti vine bine. Si mie imi plac rochiile supradimensionate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur mi-ar sta si mie bine asa ca da, eu as alege

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti vine perfect si este potrivita pentru aceasta perioada! Sa o porti cu placere draga mea

    RăspundețiȘtergere
  5. superba rochita foarte colorata arata divin

    RăspundețiȘtergere
  6. Senzationala, iti sta foarte bine, o rochie deosebita! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Superba si viu colorată imi place si chiar as purtao cu drag.ciocoiu nicoleta

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasa rochia , si mie mi-ar placea una

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasa rochia da si mie mi-ar plăcea una.

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar este o rochie foarte frumoasa, ador imprimeul! 😍😍❤

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumoasă este.

    Îmi place să port lucruri supradimensionate deoarece sunt slabă.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu, da, as alege, si, de fapt aleg rochiile supradimensionate. Imi plac mult, si, sincer, am putina burtica, si, tind sa o,, acopar,,. Foarte util artocolul

    RăspundețiȘtergere
  13. Superba rochia ,imi place foarte mult !

    RăspundețiȘtergere
  14. Este o rochie cu un colorit de vara si banuiesc ca este si racoroasa. Superb !

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoasa rochita! Si mie imi place sa pot vara, asa rochite

    RăspundețiȘtergere