OOTD: Amintiri din trecut

by - luni, august 14, 2017

In urma cu fix un an de zile imi achizitionam cel mai ravnit compleu. Il vazusem peste tot: pe grupurile de cautari/vanzari, in magazinele online, peste tot.

Am vrut sa fac un experiment si sa vad cu ce difera acest compleu achizitionat in prezent cu 6$, fata de cel care a costat 20$.
Intotdeauna sunt sanse ca un articol vestimentar achizitionat dintr-un alt magazin online sa fie diferit la calitate, aspect, etc. Vechiul compleu a fost luat de pe Shein, magazin care in prezent nu mai preia comenzi la noi in tara. Transportul era circa 7$ in cazul in care comanda nu atingea 30$ pentru transport gratuit.


In privinta acestui aspect nu sunt mari diferente, caci asa cum iti mai spuneam, pe Sammydress, magazinul de unde am achizitionat recent compleul de astazi, se plateste transport in functie de greutate. Compleul nu mai este disponibil la momentul actual, insa am vazut o multime de alte modele simpatice. Compleurile sunt cele mai versatile. Pot fi purtate ca atare sau separat.

La momentul acela nu era disponibila decat marimea M si stiind de la cel precedent ca este lucrat mai lejer, am zis ca il iau mamei. Se pare ca este lucrat la fel de mic ca precedentul, iar intre cele doua marimi S si M nu este practic nicio diferenta. Ambele se aseaza la fel si ambele imi vin mie.


Imprimeul este practic acelas. O prima diferenta o constituie materialul. Cel din trecut este de un material mai gros, iar nuantele de alb si albastru sunt simple, mate. La cel nou, materialul este subtire, complet din satin. Nu pot spune ca ma deranjeaza acest lucru, deoarece niciunul din ele nu este transparent.
Mai apoi, o diferenta mai modesta, e inchiderea topului. Cele doua se bazeaza pe ajustarea in talie a pantalonilor cu elastic, insa topul celui vechi are un nasture de inchidere la spate. Acesta nou, se trage pur si simplu pe cap. Nu are niciun alt "artificiu" si oricum la cel vechi nici nu umblam la inchidere.

In tinuta de astazi am decis sa va arat o idee noua, prin care am combinat pantalonii de la compleu cu bluza excentrica cu maneci evazate. Cu astfel de achizitii va puteti juca, va puteti lasa purtate de valul creativitatii.

Acelas test am vrut sa-l fac si cu o rochie din jaquard, model deja prezent in garderoba mea. Mi-a venit damblaua intr-o zi sa probez rochiile mele si fustele pe mama-soacra. Mi-a ramas gandul la una dintre rochiile din jaquard, a carei imprimeu arata inedit pe ea. Din pacate am luat marimea L, care s-a dovedit a fi prea mica pentru ea, dar binenteles, prea mare in talie pentru mine. Insa, v-am lasat mai jos cateva poze din trecut facute cu acest model.


Rochia a fost cu cativa dolari mai ieftina fata de cea pe care o detin deja iar imprimeul si calitatea materialului este aceeasi. Din acest motiv eu cu siguranta as opta pentru celalalt site unde e in jur la 12$, insa unde exista posibilitatea de a alege transportul gratuit.

Beaded top/Bluza: http://goo.gl/xzVd6p  
Compleu/Two pieces outfit here/aici
Jaquard dress/Rochie din jaquard aici/here







You May Also Like

3 comments