Incaltaminte confortabila la preturi accesibile

by - marți, septembrie 05, 2017

Buna, dragele mele! Astazi va vorbesc despre ceva esential oricarei persoane: confort.
Eu personal am o mare problema in acest sens. Ma confrunt adesea cu incaltaminte incomoda care imi provoaca dureri de picioare, bataturi sau besici. Mai ales ca acum incepe scoala si multe dintre voi ati terminat concediile, cu siguranta aveti nevoie de incaltaminte comoda, pentru a fi voi insiva.
Nu sunt exceptia de la regula, insa ma pot declara norocoasa, caci in sfarsit am gasit ceva de care ma pot bucura in voie, o pereche de papuci pe care ii ador nu doar din pricina modelului, ci si datorita senzatiei acestea de confort.

Este vorba de adidasii cu fundite, niste replici, pe care le port zilnic, de 3 saptamani, la fuste, rochii si pantaloni.
Nu-mi provoaca disconfort de niciun fel. Nu am facut nici macar o besicuta. Nimic! Sunt efectiv sufletul meu pereche.


Fata de cei originali, care sunt destui de scumpi, se prezinta foarte bine. Aceasta pereche argintie, cat si cei negri sunt achizitionate de pe Pinkbasis, unul dintre magazinele preferate de incaltaminte. Au costat in jur la 30$, cu circa 8$ mai mult decat perechea roz de pe Ebay. Insa, structura lor este mai frumos lucrata, materialul se curata foarte usor cu un servetel/carpa umeda. Pe partea de confort am avut si o experienta zilele trecute, cand, dupa atata timp de purtat adidasii argintii, i-am inlocuit pentru o ora cu cei roz. M-am ales cu niste besici groaznice la calcaie, care ma dor groaznic de 3 zile. Ca prin urmare, cei roz sunt mai confortabili ca altii, insa cei gri/negri ii intrec.

Un dezavantaj ar fi faptul ca se transpira in ei. Vorbim de o constructie inchisa, imbracata in satin si cu acel detaliu (funda), care nu permite piciorului sa respire. Totusi, cred ca transpiratia picioarelor este o problema destul de generala, mai ales la tipul acesta de incaltaminte.


Stiu ca modelul nu este intocmai agreeat de toata lumea, insa daca sunteti in cautare de incaltaminte confortabila, diferita si chiar fashion, aceasta pereche de adidasi va va cuceri. Si daca nu va plac culorile, pe site sunt disponibile mai multe nuante la acest model.

Pinkbassis are o sumedenie de articole, insa spre deosebire de incaltamintea diversa si calitativa, la un pret foarte bun, hainele mi se par cam urate, motiv pentru care mi se intampla foarte rar sa aleg ceva din acest sector.

Sneakers aici/here

 

Trebuie sa mai stiti ca produsele Pinkbasis vin din America la posta vamala in timp de 2 saptamani Ei expediaza pe persoana fizica si de obicei pun valoare mica pe colet, iar de cele mai multe ori nu trebuie sa platiti taxe vamale.
Totusi, transportul mi se pare cam scump, asa ca va recomand sa va cuplati cu una sau mai multe prietene atunci cand va decideti sa dati o comanda.

Daca ati gasit si voi o pereche de incaltaminte comoda de sezon, indiferent de locul de achizitie, nu uitati sa-mi scrieti in comentarii. Mi-ar fi de mare ajutor pontul vostru.

Pupici!

You May Also Like

0 comments