OOTD: Off shoulder Fashionmia lace dress

Buna, draga mea! Ti-am pregatit iarasi un outfit inspirat din ultima comanda Fashionmia.
Cea de-a doua rochie despre care vorbim azi, dupa cum probabil ti-ai dat deja seama si din titlu, este o rochie din dantela. Au fost multe nuante disponibile, insa nu am un motiv anume pentru care am ales nuanta mov, desi unele poze dau impresia unei rochii albastre. In realitate e mov, 100%.


Comanda asta m-a surprins enorm de mult, caci fiecare produs ales e impecabil, au o croiala selecta, au fost alese materiale foarte placute. Deci comanda Fashionmia chiar este o comanda care m-a surprins cap-coada, precum putine o fac.

Rochia aceasta mov este extrem de draguta. Eu personal as fi preferat sa fi fost mai scurta, pana la genunchi. Dantela are un model foarte frumos, dar un oarece aspect negativ e datorat finetii sale. E o rochie delicata, romantica, care trebuie purtata cu mare atentie ca sa nu se agate.


Manecile din dantela si umerii goi sunt detaliile mele favorite.
Materialul este unul lucrat bine in adevaratul sens al cuvantului. Mi-am dat seama de acest aspect din momentul in care am pus mana pe rochie, care cantareste in jur la 1 kg.
Desi eu am ales marimea cea mai mica S, ea este elastica, motiv pentru care o recomand si persoanelor care poarta cu o marime mai mare. In talie are elastic si cade usor pe corp, fiind extrem de confortabila.

Daca ai cumva un eveniment si esti in cautarea unei rochii perfecte, iti recomand cu caldura acest model de pe Fashionmia. Pretul este foarte accesibil in raport cu calitatea acesteia.

Ce parere ai de aceasta rochie?

Dress/Rochie: https://goo.gl/oMwgMv
Heels/Sandale: http://goo.gl/Eppy36











Comentarii

Postări populare