OOTD: Rochia fluida marca Fashionmia

by - vineri, septembrie 15, 2017

Parcă a trecut o eternitate de când nu am mai făcut o postare de tip outfit. Într-un fel sau altul am luat o mică pauză. Însă am revenit cu forțe proaspete, cât se mai poate, cu outfituri mai vaporoase. În categoria cel mai bine se înscriu rochiile din chiffon, precum cea despre care vă voi povesti astăzi. Dacă mai e și lungă, până la nivelul gleznei, deja vorbim de un articol vestimentar extrem de versatil.


Încă nu-mi vine să cred că sunt nevoită să fac loc garderobei de toamnă. Pentru mine asta înseamnă un adevărat chin. Însă, aceasta prea minunata rochie mi-a readus zâmbetul pe buze.
M-am trezit cu ea la poștă, pe nepusă masă, alaturi de alte 2 rochii și un set alcătuit din cercei și colier.
Dacă aș spune că a fost dragoste la prima vedere, aș minți. Adevărul este că de mult nu-mi mai achiziționasem o rochie maxi. Și pentru că nu am avut prea multe opțiuni, am zis că ar fi o alegere inspirată.


Abia în momentul în care am scos-o din punga în care era împăturită și am atins-o pentru prima dată, am simțit că e sufletul meu pereche.
E rochia perfecta! Vine exact până la gleznă, nu precum restul rochiilor maxi de care ți-am vorbit până acum și care au fost mult mai lungi. Ca prin urmare, pentru a fi purtate, necesitau modificări.
Aceasta e bogată în voal, extrem de confortabilă și fluidă. Îmi oferă o notă de feminitate, de eu, ceea ce mă face să mă simt foarte bine.

Este potrivită într-o zi de vară toridă, dar și la început de toamnă și primăvara cu o jachetă din imitație, de preferat scurtă. Mă simt tare bine când știu că mai pot purta rochii o bună perioadă, fără griji.

Cum vi se pare rochia? Voi aveți rochii maxi preferate?

Dress/Rochie: https://goo.gl/sXkSWs
Jewelry set/Set de bijuterii: https://goo.gl/ac25y1
Jacket/Geaca: http://goo.gl/t9wtX4







You May Also Like

4 comments

  1. O rochie care ma face sa ma simt romantica!Printul de fluturi e senzational! As purta-o oricand!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac rochiile maxi si chiar am cateva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce rochie draguta! Se potriveste si colierul.

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte frumoasa. Nu am nici o rochie maxi. La mine ori e scurta ori pana in pamant 😂

    RăspundețiȘtergere