Prima rochie din dantela care nu-si merita banii

by - sâmbătă, septembrie 09, 2017

Buna, draga mea. Primul pachet sosit in septembrie vine din partea Sassymyprom, care mi-au trimis o rochita sa-mi spun impresiile. Spre deosebire de alte dati, aceasta nu e o postare de tip OOTD, ci un simplu review. Afli in continuare si de ce.

In primul rand pachetul acesta a fost o mare bataie de cap. Am ales initial un compleu in marimea S, cum port de obicei. Mai apoi mi s-a oferit o suma de bani sa comand doua produse de pe un alt site. Am crezut ca vor sosi toate produsele, insa in ultimul moment am aflat de fapt ca in locul celor 2 rochii aveam sa primesc acel compleu. In final, nu am primit niciunul dintre cele 3 produse, ci un altul, o rochie neagra din dantela.


Coletul a ajuns la posta vamala, conform noilor reglementari care aduc din nou coletele externe la posta vamala. De vama am trecut cu bine, in conditiile in care m-am dus cu un print screen la cele doua rochii cu valoare sub 10$. Insa, daca as fi mers cu o poza la pagina rochiei din dantela cu siguranta as fi platit 20% din valoarea acesteia, pentru un produs ce nu meritata deloc.

Rochia aceasta e cea mai proasta achizitie ever. Am insistat sa nu scriu acest review, insa daca s-a dorit, nu-mi permit sa mint cat de dezamagita sunt. Este totusi o experienta ce merita impartasita si astfel stiti sa va feriti de eventualele tepe.


E cel mai dezamagitor produs primit vreodata! De ce nu am facut ca si pana acum un OOTD? In primul rand marimea. Pe ambalaj scrie L, pe rochie XL. Nu stiu care este adevarata marime, insa rochia imi este cu mult prea mare. Cica s-ar fi produs o greseala si am primit alt produs (binenteles), insa daca as fi fost un simplu client cu siguranta as fi fost si mai dezamagita.
Trecand peste aceasta eroare, ca rochia nici macar nu se aseaza pe corpul meu, aceasta rochie este complet transparenta. Are o jupa ce pleaca din talie insa, in tot ansamblul este complet transparenta.


Am incercat-o si pe mama-soacra, care poarta marime mai mare, insa rochia este tot larga si lasa totul la vedere. Daca ar fi fost marimea corespunzatoare, as fi purtat aceasta rochie cel mult la plaja, peste costumul de baie sau poate cu un maieu/rochie simpla mai lunga.
Dupa ce mama a probat-o, am descoperit ca in talie, intr-un colt, rochia este rupta. Ca s-a rupt la probat, ca era deja rupta si n-am observat, n-as sti sa va zic. Insa cert este ca are o calitate deplorabila.
Dantela este draguta, insa avand in vedere celelalte aspecte, acesta e singurul lucru bun la ea.


Dupa cele mentionate este clar ca nu va recomand deloc aceasta achizitie. Mi se pare o bataie de joc la adresa clientilor din intreaga lume si cred ca ar trebui sa dispara de pe site. Rochia e 28$ si cred ca e destul de scumpa comparativ cu alte lucruri pe care le-am achizitionat mult mai ieftin si la o calitate cu mult superioara.


You May Also Like

2 comments