Tricotaje somptuoase pentru toamna lui 2017

by - vineri, septembrie 01, 2017

Imi este greu sa-mi iau ramas bun de la nepretuita vara. Suntem deja cu un picior in anotimpul tomnatic, iar eu deja trec, cu greu, la tot ceea ce inseamna alergie la pantaloni si imbracaminte groasa.

Photo credits: @redcardigans

Dar nu asta e principalul subiect pe care m-am decis sa-l abordez astazi. Azi vorbim despre tricotaje si cum au ajuns ele sa ne marcheze copilaria, unora mai mult, altora mai putin. Atunci cand bloggerii de moda anunta venirea toamnei, cu siguranta ati intalnit fericirea revederii cu puloverele tricotate si pufoase.

Ei bine, cum in ultima vreme petrec mai mult timp pe Instagram si Insta story, am descoperit la o minunata colega o geanta frumoasa din cale-afara. Vorbesc de o creatie unica, nici pe departe un produs similar cu magazinele online chinezesti cu care colaborez sau alte firme similare din Romania.

Asa i-am descoperit pe cei de la @redcardigans, un brand micut ce pare a fi o arta desavarsita la inceput de drum. Conceptul lor mi s-a parut unic si demn de promovat si voua, din prisma pasiunii, a minuozitatii si a frumusetilor care ies din mainile lor. Daca am ajuns peste granita cu frumoasa Ie, de ce n-am promova si tricotajele acestea deosebite, atat de iubite si vestite in sezonul rece?!

Photo credits: @redcardigans

Cei de la redcardigans realizeaza tot felul de articole vestimentare si accesorii tricotate din 100% lana bio. Ei merg pe linia ochiurilor mari de tricot, dar in acelas timp delicate si cu un rezultat aparte. Doritorii pot comanda printr-un mesaj privat pe adresa de Instagram pe care v-am lasat-o putin mai sus.
Eu personal am cautat de multe ori astfel de creatii, dar nu le-am intalnit niciodata, pana acum. Imi place stilul acesta si cred ca e perfect pentru orice domnisoara sau doamna stilata, la moda, sau chiar si pentru a face un cadou aparte.

Photo credits: @redcardigans

In copilarie eram foarte atrasa de tricotaje. Ba chiar am reusit sa fac niste papucei de casa tricotati. Ce fericita mai eram atunci! ...
Am si lucrat intr-o astfel de sectie, iar partea cu repansarile (sau cum le-or zice) era preferata mea. Dar timpul, bata-l vina (si cei care inca se ocupa cu asa ceva stiu cat de usor trece si ce migaloasa-i toata treaba), m-a facut sa renunt. Ce-i drept, mi-am facut si alte preocupari, dar o farama din mine a simtit nevoia sa transmita mai departe pasiunea si talentul acestor antreprenori la inceput de drum.

Imi place foarte mult ce am vazut la acesti oameni si mi-am propus sa-i sustin, sa sustin creatia si putinele valori artistice romanesti ramase in ziua de azi. Gentuta de la ei e deja in wishlistul meu personal si sper sa mi-o achizitionez cat de curand.

Asadar, daca si tie iti plac astfel de produse sau crezi ca o prietena va fi incantata de ele, te invit sa dai stirea mai departe. Orice suflet are un tricot pereche!

Voi sustineti brandurile romanesti?

You May Also Like

0 comments