Calea către casa visurilor mele - Trei foi de sticlă și-o mansardă Velux.

by - sâmbătă, iunie 15, 2019

Crescând la curte, visul meu a fost întotdeauna să ies din inima sătucului sărăcăcios și să ajung la oraș, acolo unde era lume multă, tehnologie și locuințe cu prestanță.
Era mare veselie când asta chiar se întâmpla. Dar n-aș fi crezut vreodată că-mi voi dori atât de mult să mă reîntorc la casa copilăriei mele și să-i dau viață după stilul meu, să dau deoparte agitația, frustrarea, zgomotul și poluarea care-și pune amprenta tot mai profund.
Și, cu timpul, visul meu a început să-și contureze marginile departe de ceea ce noi numim aparent civilizație. Acum îmi imaginez cum e să dau viață unei case din orice colț al lumii, în stilul propriu, dar musai să fie conturat de existența a trei foi de sticlă și-o mansardă Velux.
Și, cum de curând am pus verighetele pe deget, drumul către casa de vis a început să ia amploare. Așa că am început să ne informăm și să căutăm cele mai bune soluții pentru a da viață casei visurilor noaste.

Trei foi de sticlă și-o mansardă Velux.

În casa cu mansardă îmi pot servi cafeaua și întreg micul dejun admirând peisajul în toată splendoarea sa, un vis pe care l-am retrăit la infinit, atât în discuțiile de cuplu,cât și în cele interioare. Am avut drept inspirație casele sutelor de vecini care au descoperit bucuria de a trăi și de a-și contura un cămin ideal dincolo de toate acele aspecte menționate la început și pe care unii le găsesc foarte deranjante. Și am ajuns la concluzia că, nimic nu-mi poate oferi o viață mai frumoasă decât o casă cu ferestre de mansardă Velux.

Este posibil ca imaginea să conţină: interior

  • De ce Velux?

Velux este în același timp și un distribuitor autorizat de ferestre de mansardă, dar deține și serviciul autorizat de montare. Conform schiței cadastrale, ferestrele de mansardă pot fi montate corespunzător, în unghiul potrivit, pentru a asigura o eficacitate maximă.
Da, alegerea ferestrelor și montarea corespunzătoare a acestora este unul dintre cele mai importante aspecte. Iar modul în care este făcută selecția de ferestre, cât și amplasarea corespunzătoare, îmi pot oferi o serie importantă de beneficii. Unii furnizori mi-au scos în cale doar modele scumpe de ferestre fără nicio indicație preciză, fără o explicație plauzibilă de ce ar trebui să achiziționez de la ei un anumit model de ferestre, în afara faptului că sunt "scumpe, dar bune". Și am concluzionat de-a lungul timpului că nu tot ce este scump e și bun. Velux este diferit!

Alegând acest distribuitor autorizat Velux fac o investiție unică și de viitor, obținând garanția că întreg procesul, de la achiziție, la montaj, se realizează cu transparență și profesionalism, conform nevoilor mele, fapt ce-mi oferă maxim de confort.
Ferestrele Velux sunt supuse unor teste rigide de calitate pe care le-au trecut cu bio, iar asta îmi oferă încredere în achiziția mea, pentru că știu că nu voi fi nevoită să investesc în reparații și/sau meseriași neinstruiți care mi-ar putea nărui visul, dar și bugetul. Gama cuprinde zeci de modele și ferestre de mansardă precum:
- ferestre cu motor electric integrat;
- ferestre pentru evacuare fum;
- ferestre pentru mansarde cu parapet;
- ferestre cu ieșire pe acoperiș, etc.


  • Alegerea Velux.

Profesionalismul este cel care m-a convins să aleg Velux. Personalul certificat mi-a recomandat și mi-a explicat transparent, pe înțelesul meu, dimensiunea și modelul cel mai potrivit de ferestre, unghiul de montare, detaliile tehnice și funcționale, pe care orice persoană ar trebui să le știe chiar dacă nu are foarte multă experiență în domeniul construcțiilor, așa, ca mine.  Ei nu-mi bagă mâna în buzunar, nu-mi aruncă termeni extravaganți în explicații de scurtă durată, doar pentru a mă convinge să cumpăr. Mi-au pus întrebări cheie și mi-au oferit raspunsuri clare care m-au ajutat să fac o selecție optimă din toate punctele de vedere. Iar genul acesta de consiliere mi-a oferit siguranță încă din prima clipă.


Astfel am pus ochii pe ferestre de mansarda cu 3 foi de sticlă, cel mai bun, modern și cel mai inovator concept actual, unul dintre zecile de tipuri de ferestre disponibile exclusiv la distribuitorul autorizat de ferestre Velux.
Știu că mă vei întreba și de ce. Răspunsul este pe atât de amplu, și pe atât de simplu!
În primul rând, alături de accesoriile speciale, ferestrele Velux alcătuiesc un sistem ce îmi oferă o "sigilare" perfect etanșă. Datorită sticlei de o calitate superioară și în strat multiplu, cu rulouri parasolare, ferestrele Velux au rol protector împotriva radiațiilor solare, a schimbărilor climatice, iar curenții de aer nu fac schimb cu mediul exterior și nu pot pătrunde nici zgomotele sau poluarea din afara casei. Iar eu numesc asta siguranță și confort la superlativ.
Astfel, vara îmi păstrez răcoare la mansardă, iar iarna beneficiez de căldură. Iar acest lucru este esențial pentru confort și sănătate, astfel încât îmi pot construi casa visurilor atât într-un loc retras, dar chiar și într-un oraș populat și cu foarte multe oportunități de dezvoltare. Orele cele mai importante de odihnă și relaxare în colțul de la mansardă îmi pot oferi un grad de productivitate ridicat și forțe proaspete, cât să pot cuceri lumea.


Ferestrele Velux au și un sistem de control foarte unic, modern și confortabil, datorită conceptului inteligent prin care, cu ajutorul unui kit de control special, pot controla absolut fiecare detaliu ce ține de ferestrele de la mansardă, chiar și cu "puterea minții". Nu, nu e nimic supranatural, însă kit-ul Velux Active este o piesă de control dotată cu senzori inteligenți, ce detectează automat schimbările climatice, analizează nivelul de dioxid de carbon din încăpere, confortul termic corelat cu mediul extern și îmi permite să optimizez confortul casei după bunul plac. Zic adio probleme de sănătate (pentru că aerul pătrunde în încăpere doar atunci când este cazul și pe o perioadă adecvată de timp), adio mucegai (asociat cu umiditatea ridicată ce este cheia unor probleme de sănătate grave) și bun venit sănătate, productivitate și relaxare!
În același timp, sistemul poate memora cerințele mele și le poate aplica chiar și în lipsa mea, astfel încât, la întoarcerea de la servici, să găsesc mediul acela confortabil și sigur pe care mi-l doresc mereu. Chiar și atunci când plouă, ferestrele se pot închide singure, astfel încât să nu pătrundă în casă nici măcar un strop de ploaie. Pentru control folosesc telefonul mobil și/sau telecomanda cu care kit-ul vine la pachet. Nimic mai simplu!

Cu ferestrele de mansardă Velux pot în sfârșit să mă bucur de o viață modernă, fără agitație, de un cămin liniștit, așa cum am visat dintotdeauna, pe care-l pot lăsa moștenire și viitoarelor generații.





You May Also Like

0 comments