Amintiri:X:X

Mda..ce-i mai frumos decat sa iti aduci aminte de niste clipe pe care le-ai trait candva?Nimic.Stiu sigur!
Cine citeste poate zice ca e  un topic plictisitor,ca nu are rost cum se spune,"sa dezgropi mortii"dar sunt lucruri care indiferent de moment pur si simplu ti le amintesti si valoreaza enorm.E atat de frumos cand iti aduci aminte de clipele fericite din trecut,cand stateai cu toti prietenii,cu iubitul\iubita,cand credeai ca sora/fratele te vor sprijini-(lupul isi schimba parul da naravu ba)....niciodata
Si ca in fiecare zi ne-am revazut si azi:eu si G(stie ea cine:x:x).E printre putinele persoane pe care le mai am alaturi(:X:X-de aia o iubesc eu pe ea cum am iubit si pe altii candva).
Ne-am revazut ca in fiecare zi,in acelas loc,in fata biblioteci,ne-am luat in brate ne-am pupat.Oooo da...bratele ei is asa pline de caldura si e asa frumoasa si dulce.....nam cuvinte.
Am fost in star la un ceai precum ieri:D:D(azi duminica,ieri sambata:P).Doar no sa stea omul toata ziua in casa.Tot mai bine e sa iesi la o gura de aer curat si sa depeni amintiri,sa discuti fara abtineri despre ceea ce vrei cu un prieten adevarat care iti e alaturi si care te intelege.
Si-am ajuns acolo,i-am comandat ceaiul(asortat)....Mda..bun...prima oara l-am baut cand mi la comandat el-A(stie el cine).N-am sa uita faza aia:"-Uite ma,se coloreaza!!:))))))Iese culoarea din pliculetz:)))Prea tare:X:X
Sambata il luasem eu si acu la luat si ea.Si-am stat la vorba...si ne-am amintit de chestia asta cu ceaiu,de vremurile cand ne-am cunoscut(macar in viata asta am cunoscut si eu o persoana care ma asculta,cu care pot zambi,rade,o persoana care zi de zi imi e alaturi si nu ma judeca-nu uit si de S,D si I-nebunele se stiu).Ce mai amintiri..:X:X....Eu eram k A(fostul iubit.....)si ea era cu M-B(prietenul/iubitul ei)..Prima persoana pe care o strangeam in brate era ea,apoi pe A(normal,pe cine iubeam eu mai mult:X:X:)
Cum i-am cunoscut..Ei bine si de asta am vorbit.N-am sa uit..nu am cum.Tin la amintiri si le respect mai mult ca orice pe lumea asta.Prima oara iam cunoscut pe cei 3 "zmei":M-B,R,si A(fosata mea iubire)simteam ceva pe moment  dar niciodata nu mi-am imaginat k va fi ceva intre noi.....nush probabil coincidenta sau mana destinului.Ei vorbeau despre o ea,care tocmai trecea pe strada-panarama de-a baietilor,o ea pe care ei nu o suportau si de care nu ezitau sa faca misto:))(cine stie despre cn vb..stie...cine nu.....asta e:D oricum nu G).
Cumva m-am imprietenit si eu cu ea si am  pierdut enorm de multe caci din moment ce a aparut ea s-au distrus toate.Fostul meu prieten l-am pierdut din cauza ei,ca am crezut-o pe ea(ce proasta am fost)ciuda ciuda,akum suntem prieteni din nou(iubirea invinge orice obstacol),din cauza ei s-au certat A si cu S-X.De atunci stiam ca lucrurile se strica si asa a fost(:((()
Ne-am mai amintit cand am fost eu la matusa lui A.La inceput nu vroiam dar dupa,cand am vazut ce de treaba era femeia aia...o daa.....am amintiri:balon cu 2 care sa sarutau pe care scrie te iubesc.I l-a dat lui sa mi-l dea.Ma simteam mai apropiata de el ca niciodata...in fine..Super seara!!M-B dansa cu ea...eu stateam cu A...prea tare...
Cred ca si acea pers de care baietii faceau panarama a fost vinovata despartirea mea de el si de certurile lui cu S-X(mi-a parut rau).
Oricum...fu o seara de nota 10.Ooo da.....deci momentele cu A au fost cele mai super din viata mea...la ema.....(pt mn chiar conteaza chestia asta-nu am sa uit niciodata)
Deci acolo chiar era viata.Impreuna am fost atunci si impreuna am ramas.Desi acea persoana cand a vazut ca datorita felului ei de a fi pierde"teren"a incercat sa se razbune cum stia mai bine:i-a intors pe ceilalti impotriva mea.Din fericire au fost persoane care s-au increzut mai mult in mine ca G(one of my best friends),sau S-X cu care m-am impacat de revelion,sau G-A,fostul meu prieten.Tre sa recunosc,nu ma asteptam dar uite ca....s-a gandit si cineva la mine.
Si cum spuneam....ea..G.Ce dulce era:X:X.Imbracata in rosu ca o adevarata craciunita(nu vo dau de craciun):D:D si scumpa foc ca amintirile noastre.Baieti va iubesc:X:X:X.Tre sa recunosc ca daca nu era acea seara de la missu de la liceu,nu ma revedeam cu A si nu ne sarutam din greseala(ups....saracu cat s-a scuzat-asta denota bun simt)...plus serile in care ne-am revazut dupa si in care desi eram mai nehotarata am decis sa fim impreuna(nu-mi pare rau,am luat o decizie buna)....imi pare rau insa ca nu a vrut sa se increada in mine pana la capat...mda:(

Deci daca nu ii cunosteam datorita lui A-ks(fratemiu:*:*)nu mai eram prob nici k A si nu-l cunosteam pe M-B si asa nu avem so cunosc pe G.Si uite ca ma impac enorm de bine cu ea si avem amintiri care ne leaga.
Si seara,am trecut pe la ea si am vizionat o parte dintr-un film"HOW TO TRAIN YOUR DRAGON"prea tare filmu(love night furry-doamne..ce ochisori are dragonasu ala:X:X)
Am ras,am glumit,am vorbit...true friendship.Imi imagineam ca daca era ea cu M-B si eu cu A probabil era prea tare.Fiecare in bratele celuilat.Ei ori radeau de noi ca plangeam ori ne distram cu totii:X:X(am imaginatia bogata)Deci...superba zi...cele mai tari amintiri sunt la noi.Te besk G-iubesc ziua in care te-am cunoscut si de asemenea ziua in care i-am cunoscut pe cei 3 "zmei"ca fara ei nu ajungeam aici.Tot ce mi-as mai putea dori e ca prietenia noastra sa tina,nu ca altele.....si ce mai sper e ca prieteniile destramate sa le refac si sper ca cei plecati-adica R sa vina mai repede acasa(sa-l batem aman2ua la carti:)))
Love all!!Love my sweet friend G!:x:x:


Si cand ma duceam spre casa de ce credeti ca mi-am adus aminte?De acele locuri pe care mergeam cand eram cu totii impreuna,de acele clipe frumoase pe care le traiam(eu si el),sau eu si ea...aveam in minte intiparita fiecare miscare,fiecare pas...fiecare lucru petrecut(asa sunt eu,nu uit niciodata nimic-aproape)...amintiri de nota 10 pentru ca asa sunt eu si pentru ca asta ma tine pe mine fericita(pe cat posibil)si care imi place mie cel mai mult

Comentarii

Postări populare