Candva..

Simteam candva nevoia sa fac ceva.Sa-mi exprim sentimentele prin ceva care sa nu ma poata judeca nimeni.M-am gandit ca daca compun ceva o sa-mi revin din tristetea care imi cuprinse sufletul mai bine de 2 luni.Toti ar fi spus ca sunt in culmea fericirii dar nimeni nu se gandea ca pe timp ce trece lacrimile mi se inmulteau,sufletul era din ce in ce mai frant...Nimeni nu stia ca lacrimile mele deveneau oceane de durere,suspin.Sufletul meu isi dorea doar atat:o mangaiere,o imbratisare si o soapta care sa-mi spuna:TOTUL VA FI BINE,TOTUL VA TRECE.Am ajuns in momentul in care imi tremura glasul cand spun TE IUBESC pt ca ma doare ca ceilalti nu inteleg ce inseamna aceste cuvinte pentru mine,ma simt ranita cand unii imi cer iertare cand stiu ca nu vor mai indrepta nimic si is dezamagita de mine ca imi pasa prea mult de ceea ce sunt eu:de felul meu de a fi,imi pare rau ca imi pasa prea mult....Ca am devenit ca o pasare maiastra care umbla pierduta prin univers dupa putina intelegere si iubire scufundata intr-un ocean cu lacrimi reci de craiasa.
Mi-am manifestat durerea printr-o poveste care poate deveni cat se poate de reala:
                                                 O sapt din viata unei tinere......
Oricat de mult ne framantam de fiecare data sa aflam raspunsuri referitoare la intamplarile din viata...nu-i posibil mereu sa le primim.
Azi ai,maine nu mai ai.....
Ziua 1:
Il vad pe el:Un baiat inalt,brunet......Valurile marii se oglindesc in ochii lui plini de caldura.As vrea sa-l strang in brate dar nu pot....Am curaj doar sa-l privesc de la departare....sa stiu ca e aproape de mine...ca nu sunt singura in acest loc pustiu si necunoscut in lume.
Mi-e dor.....mi-e dor sa ma stranga in brate,sa ma sarute,sa nu-mi mai dea drumul....sa treaca timpul si sa ramanem asa...o vesnicie.Numai gandul ca vom fi impreuna ma tine in viata.
Ziua 2:
Ajung in parc.Mi se oglindeste chipul printre picaturile de apa.....ma gandesc la el.NUUU!!!!De ce?? A venit....A venit cu prietenii sai.....O sa ma vada!!Ce sa fac?Unde sa ma ascund?
Mi se ingreuneaza respiratia....simt ca nu am aer....mam inrosit toata....e trist...ma doare doar gandul ca nu-l pot avea....ca e al altcuiva....sau nu...
A:Hey!Ce faci?De ce esti trista?
Se aseaza langa mine si ma ia in brate.Imi bate inima cu putere,mi se face cat un purice....
E:Nnn...nam nimic.....ma gandeam.
A:La ce?Pari mohorata...tu sigur ai ceva.Ti-e frig?Poftim ia geaca mea.
Am ramas fara cuvinte...imi tremura glasul...Doamne...e atat de dulce...de tandru de bland....Le spune prietenilor sa plece.Imi spune:
-Ne vedem maine aici la aceasi ora?
E:Poftim?Vrei sa ne vedem?Pentru ce?
A:Vreau sa discutam.Te voi astepta.
Apoi ma pupa usor si pleaca
Ziua 3
Il vad pe coridorul scolii...Ma saluta,imi zambeste larg si apoi pleaca in clasa...
Trece timpul......Ora 14.10
Uff.....trebuie sa ma grabesc!!Ma asteapta!
A:Hey!Ai venit!!:):)Credeam ca nu mai apari..
E:Da...a... scuze...am fost putin ocupata.Sper ca nu te-ai suparat..
A:Nu desigur,stai linistita.
ma imbratiseaza,ma pupa si apoi scoate de la spate un trandafir rosu.....Ma arde o dorinta....as vrea sai spun ce simt dar...nu pot....mie teama.Ne plimbam putin,vorbim despre viata noastra,despre noi si apoi plecam la casele noastre si ramane sa ne vedem maine.
Ziua 4
La poarta scolii el ma asteapta....Ridic capul....il vad....il iau in bratze...ma simt atat de bine.....e atat de cald si miroase asa bine....simt cum porumbeii imi impodobesc o cununa plina de fericire si dragoste....ma scufunda in adancul oceanului si ma lasa sa simt iubirea...
Mai balbait de data aceasta,imi da din nou un trandafir si-mi spune:
-Iarta-ma ca nu am avut curajul sa-ti spun pana acum dar eu.....eu.....eu te iubesc.De fiecare data cand te vad simt ca se rupe pamantul in 2 ca nu te  pot avea alaturi....Vrei sa fii prietena mea?Tu esti tot ce vreau.....esti prezentul si viitorul meu...nu vreau sa te lasa sa pleci....nu te las...
Sar in bratele lui ne sarutam cateva clipe indelungate......apoi ne privim indelung....e trecut de jumatatea orei si noi inca suntem aici dar ce mai conteaza?Inimile ne sunt pline de bucurie....Traiesc un vis....E o minune....:Ingerasule,te voi preamari toata viata mea pentru aceste clipe!Iti multumesc!!
E inceputul nostru de relatie!Youpiii!!
Dupa ore ne-am vazut.Ne-am luat in brate neincetat,ne-am sarutat...o Doamne,ce clipe....ce dragoste...cata pasiune....cat suflet amar asteapta in noi sa se indulceasca la pieptul celuilalt....ce rasuflari ingreunate....A trecut timpul repede.E seara.Trebuie sa ne despartim.
Ziua 5:
Ne vedem iar si iar.Suntem de nedespartit.Profitam de fiecare clipa.Te iubesc puiule!!!
Ziua 6:
Astazi ne-am vazut din nou.E cea mai frumoasa zi din viata mea.Nimeni si nimic nu ne mai poate desparti.I-am oferit o jumatate din inima mea......acum viata mea sta pe vecie in mainile lui...si inimioara lui e in palmele mele....O voi pune intr-o comoara in sufletul meu cat mai adanc ca nimeni sa no gaseasca.Nu vreau so faca sa sufere,so raneasca.Vreau mereu so am si so protejez....Cat de mult te iubesc pui!!!Nu mai am cuvinte..
Ziua 7:
De ce????!!!!!!!!De ce Doamne!!!De ce ingerasul meu!!!!???De ce mi-ati facut una ca asta???!!!De ce l-ati luat pe el si nu pe mine?De ce??!!:((((
Iubirea mea a avut un accident.Eram impreuna,alergam si ne bucuram unul de altul ca 2 copii si brusc,incercand sa ma apere pe mine,un camion a dat peste el.De ce a trebuit sa ma salveze pe mine??De ce??Acum am ramas singura....inimioara lui insa a ramas la mine...
La crestetul sau:
-Iubitule...:((.....iubitule ma jur....am sa am grija de ea....inimioara ta e in siguranta la mine....iti jur...nimeni no va lua de unde este.....Sa ma veghezi,da?Sa-mi fii alaturi in fiecare noapte...sa nu ma lasi...sunt un nimic fara tine....Te iubesc pui te iubesc!!!!!:(((:(((Nu vreau sa te las,nu vreau pui,nuuuu!!!!!

Iubirea este darul oferit cel mai de pret de viata...dar doare cand stii ca o ai si o pierzi.Pretuieste fiecare clipa pe care o ai cu persoana iubita...nu o lasa sa plece...fa-o fericita. 

                                          SFARSIT
Am simtit pe pielea mea ce inseamna sa iubesti iar persoana respectiva sa nu-i pese,sa isi bata jok de finta ta,de ceea ce esti tu.Dar a fost si va ramane o intrebare:De ce?De ce mereu trebuie sa fie asa?

Comentarii

Postări populare