Inger cazut din ceruri

by - miercuri, ianuarie 12, 2011

Unii pot spune ca exista altii ca nu.Nu-i frumos sa contrazici dar pe cei care nu cred,indraznesc tutusi sa o fac.
Ingerii exista.Ne sunt alaturi pretutindeni.Iisus i-a trimis pentru noi,pentru a ne calauzi pasii,pentru a ne proteja.Ei sunt undeva,acolo,nevazuti si poate chiar nedescoperiti,pentru ca toti aud de existenta lor dar nimeni nui vede si totusi...exista asa cum lacrimile unui suflet care sufera sau care plange de bucurie,varsa mii,sute diamante de lacrimi.Ingerii nu sunt doar fortele supranaturale pe care le stim de la religie.Asa cum am mai spus,ei sunt in preajma noastra.Orice om care in aceasta clipa iti spune o vorba,orice persoana care e langa tine,orice fiinta care o tii in poala ta sau oricare persoana care te strange imbrate,poate fi ingerul tau.De ce e "un inger cazut din ceruri"?Deoarece tu,spre deosebire de altii,ai avut norocul sal ai pe el.Acum fiecare suferinta iti este alinata,traiesti pentru a te alimenta din sufletul lui,pentru al tine mereu langa tine.Domnul a avut mare grija de el si l-a trimis la tine.
 
Prietenul care te asculta la greu,care iti ia crestetul in poala sa si iti spune:
-Nu mai plange suflet nevinovat si bland,nu lasa lumea cruda sa te distruga,lasa-ti visele sa mearga pana la luna,sa te indrume cu o vorba buna,sa se duca ea la stele,sa te strecoare printre ele.Lasa-ma sati tin capsorul tau fin.Vreau sa-mi adorm in brate caci stiu ca te iubesc,ca-mi esti cel mai bun prieten pe care il am,pe care il iubesc ,pentru care traiesc si vreau sa-ti spun din inima:TE IUBESC!
Acela e ingerul tau.Doar el poate avea atata rabdare sa te asculte,sa te sfatuiasca,sa-ti fie alaturi.Toate clipele frumoase,toate zambetele,un inger ti le-a dat tie.A stiut ca vei sti sa le pretuiesti.Stia ca aveai nevoie de el,de toate.Iti simtea tristetea si vroia sa-ti faca frumoasa copilaria.Ti-a fost alaturi in adolescenta ca in inger in adevarata lui esenta si va fi in continuare pana ce vei ajunge la ultima suflare.
Acum sta ascuns departe unde inca te asteapta pe tine,ca de fiecare data,sa fii si tu la randul tau un inger,sa poti sa-l cunosti,sa te invete si pe tine sa daruiesti acea mare iubire cere o pastrezi in inima ta.
Cand vei ajunge in Nirvana,poate langa Eminescu,unul te va invata din nou sa zambesti,sa te dedici cuiva iar altul sa iubesti,sa ai grija de o fiinta firava,inocenta,mica,dulce si scumpa cum ai fost tu candva.
Eu am avut multi ingeri in viata mea,ingeri care au stiut sa-mi bucure inimioara cand mai mare am avut nevoie de ea,m-au invaluit in fericire cand al meu suflet se umplea de lacrimi,dintrodata mi-au scos in cale prieteni cu aura curata.
Acum ingerii mei adevarati mi-au ramas alaturi ma fac sa uit de toate,sa simt in aceasta lume cruda ca pot sa plutesc insa altii stiu doar sa raneascace in suflet care a rodit,fructul care astepta sa fie cules,de undeva,de un inger din univers.
SI as m-ai vrea sa spun doua vorbe:Va iubesc si multumesc!!....tuturor ingerilor care imi sunt aproape zi de zi si care stiu cum sa-mi puna o raza de speranta in suflet si ma faca automat sa zambesc.

You May Also Like

0 comments