Au fost...


Au fost clipe in care stateam la o ceasca de cafea sau de ceai
Cand fulgii de nea cadeau si tu somnul mi-l vegheai,
Mii de stele gigante se spargeau deasupra noastra
Si pentru ore uitam de lumea asta nefasta.
Ingerii coborau in cete si pasarile zburau deasupra capului meu,
Mana ta o incalzea pe a mea,mereu,
Inima imi batea tare si greu,
Imi faceai sufletul sa tresara mereu.
Si fulgii de nea erau ca ploi de stele
Sunt mari,asa ca visele mele
Caci doar noi doi putem avea sufletul curat
Si putem iubi atat de mult si adevarat.
Si chiar de-i zi sau noapte,
Chiar de-i luna sau soarele pe cer
Chiar daca afara e cald sau ger
Eu continui in a noastra iubire sa sper.

Si cand cerul se va rupe in 2ua,
Cand vei vedea un trandafir acoperit de  roua,
Cand sufletul tau e macinat,
Aduti aminte ca cineva de aici,pentru fericirea ta a luptat.
Si cand iti va fi greu si lumea te va alunga,
Sa-ti aduci aminte de persoana mea
Aici tu ai un loc,un umar dezgolit
Ce te asteapta sa plangi la infinit.

Comentarii

Postări populare