Scrisoare catre.....EL

Au fost momente in care simteam nevoia sa am pe cineva alaturi:acela ai fost Tu.
Au fost clipe in care simteam nevoia sa cred din nou in iubire,in vise:atunci ai aparut Tu.
Intr-o lume atat de intunecata,de multe ori falsa,speram ca tu sa-mi spui adevarul.Mereu m-am simtit un nimic in lume,insa cand erai tu cu mine ma simteam cu adevarat mandra.
Cand sunt trista,ma gandesc la tine indiferent de e zi sau noapte.Atunci expresia fetei mi se schimba instantaneu.Apari si acolo,in visul meu si ma faci sa zambesc subtil,fara sa ma vada nimeni,fara ca nimeni sa stie ce gandesc.Cand tu suferi sau nu iti este bine,eu ma gandesc la tine.As da orice sa fiu in locul tau,sa-ti alin durerea,sa poti fi fericit si sa zambesti iar.
Eu ma gandesc la tine...insa tu?As da orice sa-ti pot citi gandurile,sa stiu la ce te gandesti TU.Oare macar pentru o secunda iti este gandul la mine?
Stii....azi noapte am visat ingeri.Toti imi zambeau asa frumos...si deodata ai aparut tu.Straluceai si zambeai.Pareai unul dintre ei.Am ramas fara glas,pur si simplu nu mai aveam cuvinte dar era minunat,eram in paradis.
Ce frumos e cand iubesti..eu te iubesc,ii multumesc celui care mi te-a trimis in cale,care mi-a lasat gandurile sa pluteasca  printre nori cand eram in bratele tale,care mi-au daruit clipe minunate cand sa ma bucur de un al tau sarut..simt aroma clipelor pe care le traiesc pe un val pe care simt ca plutesc..chiar nu-mi putea dori nimic mai mult.
 Pentru mine fiecare zi e sarbatoare,iti spun adevarul cand iti zic ca"te iubesc" si ma doare tare ca uneori aceste cuvinte pentru tine sunt nimicuri...si totusi nu pot fi sigura de asta,n-am de unde sti ca ceea ce cred eu este adevarat.Insa stii...ma poti critica,ma poti pune la incercare dar sper sa nu pacatuiesti punandu-mi inima la incercare.Te vreau ca pana acum,sa-mi fii aproape,razele soarelui sa ma prinda intr-un val de culoare,sa stralucesc,sa mi se lumineze a mea fata,cand gandul imi este la tine,cand florile prind viata si infloresc o data cu fericirea mea,zambetul meu sa alunge vremea rea.Si imi mai doresc ca pana acum,sa nu te increzi in ale lumii minciuni care vor doar sa ne desparta,sa faca ca visele noastre sa se spulbere.
Chiar vreau sa mergem amandoi pe al vietii drum,sa trecem prin foc si apa,sa trec cu fericire prin clipele acestei perioade a vietii.Sper la un nou inceput alaturi de tine.
TU vrei asta?

Comentarii

Postări populare