Noapte fugara

Stateam in noapte si cautam al tau geam
                                          Imi aduceam aminte de momentele ce impreuna le petreceam
                                                Si ma gandeam la acea noapte petrecuta impreuna,
                                                          Mirosul de cafea si ciocolata fina...
                                                Si luna parea mult mai mare si stelele luceau,
                                                Si buzele tale erau dulci si moi ca de catifea
                                                Si abia asteptam sa iau si sa strang mana ta
                               Si imi placea tot mai mult sa degust alaturi de tine o simpla cafea.
                                                     Si ma uitam in ochii tai,in ochii ei
                                                   Si gaseam aceasi calda si dulce privire
                                                  Adoram sa ma scufund in acei ochi calzi
                                             Adoram sa aud acele cuvinte magice pline de iubire.
                                              Ascultam fiecare cuvant,voi mereu aveati dreptate
                                                 Incetul cu incetul inima incepu sa mi se zbata
                                           Uneori chiar imi doream sa trag un fum din a ta tzigara
                             Alteori pur si simplu vroiam sa fiu o simpla particica din a ta inimioara.
                                                                  Si intr-un final...
                                                                  Eu am plecat,tu ai plecat.....
                                                         Dar totusi au fost momente de neuitat
                                                                   A fost o noapte fugara
                                             In care iubirea ce plutea avea miros de scortisoara.

Comentarii

Postări populare