Cadoul perfect

by - sâmbătă, martie 30, 2013



Cele mai importante evenimente din viața unei femei se caracterizează prin farmec ,perfecțiune, bucurie interioară, profundă dar și lacrimi, de bucurie binențeles.Cam așa descriu eu momentele perfecte pentru mine și cele mai valoroase de altfel.Emoțiile mă copleșesc, izbucnesc în plâns de fericire și palmele se umplu cu mii de lacrimi cu aspect de cristale.Sunt mai emotivă de fel, deci nu mă pot lupta cu sentimentele și prefer să mă descarc.Cele mai importante momente în care, ca femei ne acordăm importantă maximă și dorim să fim perfecte sunt cele precum:botezul,nunta,zilele de naștere.
 Deși am doar 18 ani, trăiesc într-o lume când știu foarte bine cât de greu este să reușești în viață, știu că fără muncă nu rezolvi absolut nimic.Am doi ani de când sunt cu prietenul meu care m-a susținut la fiecare pas,având o familie mai modestă,care ar da orice să mă vadă fericită și ar vrea mereu să-mi poată oferi ceea ce-mi doresc.Binențeles, de cele mai multe ori, atâta timp cât am ocazia, prefer să lucrez prin forțe proprii pentru a obține ceea ce îmi doresc.
 Ei bine, fiind femeie, din când în când încerc să-mi ofer cate o bucurie din a mea muncă, din orele de vară petrecute la servici, fiind elevă în penultimul an.Cu siguranță că la orice femeie, bijuteriile sunt cele mai frumoase cadouri pe care aceasta poate să și le facă sau să le primească.
 Ca de obicei începusem munca acum doi ani și stabilisem că din banii strânși, puteam cu ușurință să îmi asigur petrecerea de majorat care trebuia să aibă loc anul trecut.Ei bine, nu a mers nimic precum plănuiam.Părinții au întâmpinat o problemă foarte gravă în urma căreia aveau nevoie urgentă de bani.Clar nu am putut să trec situația neobservată și m-am oferit să le ofer banii și să renunț la majorat.Normal,ca orice adolescent,m-a deranjat acest lucru dar m-am resemnat și am sperat că până la majoratul meu, voi găsi o soluție.Ei bine acest lucru nu s-a întâmplat.Am fost dezamăgită total, prietenul m-a susținut și deși s-a oferit să mă ajute, nu am acceptat.Și el avea nevoile lui în familie așa că m-aș fi simțit vinovată dacă acceptam.Surpriza cea mare a apărut în toamnă,când am aflat că voi avea o nepoțică.Era și bucurie și tristețe din prisma faptului că nu se știa cum ne vom descurca.Vroiam măcar nepoțica mea să aibă un botez cum se cuvine.Însă cum se spune toate la timpul lor.   
Ei bine, anul acesta urmează întâi botezul nepoatei mele după care aniversarea mea.Anul acesta, deși nu se spune, am convenit cu prietenul meu ca amândoi să punem bani să îmi cumpăr bijuteria ideală, care mi-a fascinat privirea și la care visam de foarte mult timp.Firmă este foarte renumită, bijuteriile fiind cele mai rafinate, de calitate maximă.Pentru mine ar fi cadoul ideal.Inaugurarea i-aș face dacă aș avea ocazia cu siguranță înainte de ziua mea, la botez,urmând cu puțin noroc să oficialiez majoratul pe care nu l-am avut.Firma este Borealy, o firmă recunoscută la nivel de țară care dispune și de contact pe Facebook,modul prin care am aflat despre aceasta, urmând apoi și alte informări.Ar fi cadoul perfect dacă nu am ține cont de bani.Cu siguranță munca depusă pentru îndeplinirea acestui scop ar fi de sute de ori mai mare decât ar avea valoare la unele personae care deja s-au bucurat de aceste momente.
Sperăm că viitorul este propice și că mă voi putea bucura de acest cadou pe care mă gândesc să mi-l ofer.Este mai mult decât valoros, căci eu valoarea nu o pun pe bani ci pe sentimentul care răsare din ochii celui care o oferă, dragostea cu care este oferită, munca depusă.Este un simbol al muncii aprige și aspre din zilele noastre care cu greu ajunge să ne facă o bucurie în cele mai grele momente ale vieții și ne fură câte un zâmbet și câte o lacrimă de fericire.În fond, nu aș putea uita niciodată acele momente în care mama, se chinuia să facă rost de 5 bani pentru a-mi lua o bomboana, prin urmare orice lucru trebuie prețuit dincolo de valoarea materială.Ideea de cadou, mai ales atunci când ni-l oferim noi înșine, este o mândrie, un sentiment de împlinire, văzând rezultatul muncii noastre de o perioadă scurtă sau lungă, uneori chiar de-o viață.

 Pentru Spring SuperBlog 2013!

You May Also Like

0 comments