Geanta:cea mai bună prietenă!

by - marți, martie 26, 2013



Reeija ne invită să amintim un moment din viața noastra,un moment important care ne-a marcat,care a fost urmat de evenimente deosebite și memorabile,susținut de lucruri pe care le utilizăm zi de zi
 Un moment important din viața mea a fost achiziționarea unei noi genți.Geanta mea preferată este geanta pe care am reușit,împreună cu mama mea să o achiziționez.
Eram prin trecere într-un oraș minunat.Peisajele mirifice,tarabele dintr-un colț îmi făceau cu ochiul,mă chemau către ele să le explorez,să îmi împărtășească din legendele din spatele lor. Nu am putut rezista,asa că am decis ca merita o șansa,oricine o merita.Astfel,a aparut ea,geanta perfecta.Avea trasaturi fine,învelite în  nuanțe calde de portocaliu,nuanțată de razele soarelui care arde  în zori de zi.Îmbrăcată  în  crem,mi-a acaparat privirile,zilele,nopțile ce au urmat.
Structura ei din piele naturală și podoabele sale,mă fermecau și mă tot chemau în somn să merg,să o iau de acolo,să o primesc în brațele mele.O chema Clara.Trăsăturile ei erau incredibile.Am reușit,cu greu,să cad la o înțelegere cu mama,să las acei bănuți strânși cu greu,vânzătorului care avea să mi-o ofere.Însă,inima avea un ritm alert căci îmi era teamă că nu o să o mai găsesc.Am alergat repede să o caut și să o iau.Era acolo,mă aștepta.Ochii mi-au aprins făclii de fericire când am văzut că speranțele mele erau intacte și că visul meu era pe punctul de a deveni realitate.
Am luat-o,am strâns-o în brațe cât am putut de tare.Eram enorm de bucuroasă.De atunci și până acum o port aproape în fiecare zi cu mine.Este pur și simplu perfectă!Am grijă de ea de fiecare dată când o ating,să nu aduc vreo stricăciune la bunăstarea ei.O curăț cu produse de calitate,nu-I dau ocazia ca să se simtă jicnită sau neprețuită căci pur și simplu nu merită.
 Este prietenul perfect care mă susține și mă însoțește de fiecare dată când am nevoie.În ea țin accesorii de mare valoare precum crema care îmi hrănește pielea și îmi menține trăsăturile mereu tinere,caietul plin cu foi brune și vechi dar care este plin cu amintiri,cu creații valoroase mie din diferitele drumeții pe care le-am avut,balsamul de buze care îmi menține stratul de catifea al buzelor,condeiul subțire și aurit care are grijă să mă îndrume la însemnarea cu atenție a unor puncte importante dar și alte lucruri valoroase pentru mine precum albumul de poze cu copilăria mea,cu tinerețile bunicii și ale mamei,micul meu portofel cu date fără care nu am nici un statut,nici-o existentă pe acest pământ și un creion dermatograf care la nevoie,îmi îmbunătățește aspectul.
  Așa este ea,minunata geantă a visurilor care m-a susținut din trecut și până în prezent și care nu mă va lăsa prea curând.

Pentru Spring SuperBlog 2013!

You May Also Like

0 comments