NU malware!

by - duminică, martie 10, 2013

Buna dragii mei cititori!Ei bine e duminica,zi de completa relaxare in care aproape toti v-ati trezit si ati incantat ale voastre simturi cu o ceasca de cafea.Ei bine si eu am facut acelas lucru.
Acum cateva zile cand m-am gandit sa particip la un concurs cu blogul,am realizat ca mesajul de atentionare care imi aparea cand incercam sa intru pe blog este intradevar un semn de intrebare.Am mai fost atentionata de altii care si-ar fi dorit sa vizualizeze,dar din cauza acelui malware pe care se spunea ca il detin pe blog,multi mi-au spus ca nu se risca.Nu am considerat a fi ceva grav insa odata cu intrarea in competitie am realizat ca trebuie sa fac ceva pentru singuranta blogului meu.
2 ore de disperare totala,scanare cu diferite programe,cativa virusi(nu mai scanasem pc-ul de ceva vreme)si tot nu-i dadeam de cap.Ei bine ce am facut sa scap de el?Simplu!
-cand deschideti Chrome-ul un mesaj va avertizeaza ca pagina voastra detine acel malware.Acel malware aparut este introdus prin intermediul unui gadget introdus de voi pe pagina respectiva.
-cauta-ti in postari,imagini,clip-uri ce l-ar putea contine.Miscati cursorul deasupra gadgeturilor,iar jos in stanga browser-ului ar trebui sa va apara linkul de la adresa de unde provine
-la deschiderea blogului pe pagina de atentionare,va arata adresa malware-ului:www.abcd....com.Trecand cu mouse-ul deasupra aplicatiilor voastre se poate sa va apara adresa respectiva.
-sau,dati click dreapta de la mouse,da-ti click pe inspect element,iar undeva in dreapta sus ar trebui sa aveti o casuta de cautare.Scrie-ti adresa malware-ului acolo si ar trebui sa va arate unde e problema.E
u va recomand clar,sa scoate-ti acel gadget de pe pagina.Chiar daca initial aveti o multime de gadgeturi care va merg foarte bine iar in timp apare aceasta problema,puteti  pati aceasta problema si de la acestea ca intre timp aceste aplicatii se transmit de la un site la altul printre care si malware-ul este preluat de cine stie unde.Sper ca v-am fost de folos.Un weekend fain,eu ma duc la mucenici:D!

You May Also Like

2 comments

  1. ....nu stiu dacă m-as descurca eu, dar voi arata acest articol cui trebuie.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca pot, unde ai probleme de genu si nu te descurci te ajut.SI EU AM TRECUT PRIN ACELAS LUCRU SI E URAT TARE :(

      Ștergere