Răsfăț și dragoste

by - vineri, martie 22, 2013



Era una dintre diminețile în care soarele s-a trezit devreme și s-a gândit să se strecoare tiptil pe sub ale mele gene.Am simțit cum tot încearcă să mă gâdile cu mângâierile sale tandre și a reușit,din nefericire,să mă trezească din vraja visului în care căzusem cu patimă.Mă dau jos din pat amețită,deși eram încă în reveire,tiptil,tiptil mă duc la dulapul din bucătărie și fac un joc al sunetelor în dorința de a dibui mai repede cafeaua.Încep să îmi fac cafeaua,mă așez pe fotoliu și desfac repede o ciocolată pentru a mă îmbrăca cu energie.Cu ochii încețoșați,parcă văd undeva pe pat o chestie:
-Hmmciudat.
Cu un murmur fîn,mă ridic ușor și îmi îndrept pașii spre cameră.Ce să fie,ce să fie oare?
 Ei bine,pe pat ședea un trandafir îmbrăcat într-o rochie roșie de catifea,cu o aură strălucitoare iar alături un bilet:
  -A trebuit să plec.Promit că mă voi revanșă!
 De aceea nu am reușit eu să mă trezesc de una singură.El a plecat ușurel în grabă la servici iar eu ca de obicei am rămas cu visele mele,cu gândul la îmbrățișările sale.Așa face de fiecare dată când apare o urgență la birou și trebuie să plece.Nu se îndură să mă trezească,susținând mereu că nu poate trezi al sau copil mic și gingaș,al său înger ce îi păzește inimă și visele.
  Deodată aud:cling,cling!Era usa...oh,da ușa.
 -Cine să mai fie oare?întreb eu mirată.
 Ei bine era poștașul.Surprinzător căci primisem un colet iar eu chiar nu așteptam nimic de la nimeni.I-am mulțumit și am luat coletul în casă.M-am repezit fulgerător către acel pachet să văd ce se află înăuntru.Pe colet scria:”Vacanța perfectă”. 
 L-am deschis iar înăuntru era un costum de baie extrem de elegant.Hm…mai să fie!De unde până unde să primesc eu un costum de baie mai ales că nu plănuisem absolut deloc să plec în vreo excursie curând,deci prin urmare nu găseam motivul primirii acelui costum de baie.Mai atent arunc o privire asupra biletului din pachet:-Ghici unde plecăm mâine?!


Mai să fie!Era el.În aproximativ 10 minute am primit un telefon de la el care mi-a confirmat că își va lua liber câteva zile și că ne vom bucura unul de celălalt fără ca nimic să ne deranjeze.Costumul de baie era din cea mai bună calitate creat cu mult profesionalism de către cei de la Jolidon.Și cum ador mărcile de calitate,iar el știe acest lucru,în așa fel putea cu ușurință să-și rescumpere momentele în care nu a putut să-mi fie alături,la micul dejun sau la cină,când ieșeam în oraș și îl așteptăm cu orele întregi dar și multe alte momente.
 Pentru toate femeile care se respectă recomand produsele de la Jolidon,care pentru a facilita achizițiile,acestea pot fi comandate și online.
 Ei bine,culorile calme și suave,liniile fine,finețea materialuluia€¦.aha€¦toate mă duceau cu gândul la fantastică excursie ce avea să înceapă a doua zi,pe malurile Mediteranienei.De mult îmi doream acest lucru dar fiind ambii foarte ocupați,nu am apucat niciodată să mergem undeva.
 Ajungând acolo,am descoperit cealaltă față a universului:divinitatea,pacea,magnificul.
Marea abia aștepta să se înalțe  pe creste înalte,să atingă luna ce se ascundea în spatele fratelui soare.Plaja emana strălucire,parcă abia scăpase de sub valul aprig de răceală și a luat o viață nouă din razele soarelui.Mirosuri îmbietoare,florile își luaseră cele mai bune haine să răsfețe privirile oamenilor,păsărelele cântau în cor o doină improvizată de amor.Este un loc în care fericirea domină personalități,acapară timpul geniului care caută a sa sursă de inspirație.
 Brusc a venit el.M-a luat în brațe și m-a dus vrând,nevrând în apele calde ale Mediteranei.Fiorii mi se scurgeau prin toate zonele mai ales că eram luată prin surprindere.Și totuși,totul era fantastic.Eram cu el,asta era cel mai important lucru.După mult timp,am luat cină împreună,pe malul mării.Mi-a șoptit:
 -Mi-aș dori astfel să te pot răsfața tot timpu și să îți arăt la nesfârșit infinita dragoste ce ți-o port.Te iubesc!
 Eu:-Aș vrea că aceste momente să nu se termine niciodată.Și eu te iubesc,puiuț!
Pentru Spring SuperBlog 2013!
 
 

You May Also Like

0 comments