O şansă pentru toţi!



Şi a trecut o grămadă de timp din viaţa mea şi pe zi ce trece mi-am schimbat preferinţele, pasiunile. Am fost îndemnată de prieteni să creez un blog pentru micile momente de inspiraţie. Astfel,de-a lungul timpului, am inceput accesarea unor site-uri care promovează talentul, creativitatea şi chiar şi buna dispoziţie aş putea spune, având în vedere emoţiile pe care scriitorul le transmite cititorului la redactarea unui articol. Astfel, am căzut în pasiunea asta, a scrisului, a competiţiei, care desigur atât pentru mine cât şi pentru ceilalţi, este recompensată.
Am descoperit, unul din cele mai minunate site-uri, care cu greu găseşti în ziua de astăzi, un site care promovează creaţia şi pe care o răsplăteşte. Vorbim despre BlogAwards.ro.
Este un site care nu face discriminări între vârste, religii, culoare etc. Este o comunitate pentru toţi cei care deţin un blog, care sunt dispuşi să creeze articole pe o anumită tema şi care sunt înhămaţi cu multă răbdare şi pasiune pe care le consumă treptat pentru câştigarea marilor premii. De asemenea, pentru fiecare articol se câştigă nişte galbeni, iar cu ajutorul acestora, în fiecare lună sunt desemnaţi cei mai harnici bloggeri. În plus, mai sunt şi campanii care în timpul participării oferă garantat produse pentru fiecare de articol(în funcţie de sponsorii campaniilor). Este şi o muncă dar astfel poţi obţine lucrurile la care ai visat şi care nu ţi le poţi permite. Plus că pe lângă toate aceste satisfacţii, apare cea mai arzătoare şi cea mai dulce satisfacţie pentru unii: dovada muncii şi satisfacţia sufletească după munca depusă. Cel puţin după mine, cred că aceste 2 lucruri au cea mai mare valoare decât orice: să ştii că munca ta contează, că e valoroasă, că nu eşti marginalizat ci dimpotrivă, apreciat, pentru micul curaj de care dai dovadă. Prin urmare, pe lângă dorinţa de a face cunoscută şi altora această comunitate, are şi un alt scop. Ei bine, prin intermediul celor de la Blog Awards şi al unei campanii, în acest articol, trebuie să îmi exprim şi una din dorinţele mele făcând referire la ce produs Allview mi-aş dori.
 Ei bine, ca mulţi alţii, oricât de performante ar fi aceste produse este clar că nu mi le pot permite, cel puţin acum şi în cel mai apropiat viitor. Sunt încă liceană, prin urmare nu am venit propriu şi încerc pe cât posibil să îmi formez nişte temelii pentru drumul vieţii mele. Pot spune că sunt într-o categorie medie ca venit însă ajutorul din partea familiei vine mai greu, mai ales când sunt luate în calcul acele vorbe care stau în gura oricărui bătrân:eu nu au avut, nu am ştiut ce înseamnă, nu am nevoie.Prin urmare, unica lor idee:noi de ce am avea nevoie? Sunt întradevăr şi persoane care fac compromisuri în acest sens şi înţeleg nevoile din ziua de azi.
Ei bine, revenind la scopul articolului, aş avea enorm de multe lucruri pe care mi le-aş dori. În primul rând, cu siguranţă mi-aş dori să îmi schimb telefonul cu unul nou, având în vedere că deţin un Nokia 5000. E bunicel el, doar că accesul la internet fără costuri, plus că nu deţine cârd de memorie...e cam rău pentru un împătimit de muzică. În plus, achiziţia unui telefon care deţine Wifi ar fi genial. Aş putea oricând să navighez pe internet, fără costuri, în siguranţă, oricând şi la orice oră, aş putea creea chiar articolele urgente de care am eu nevoie şi de ce nu chiar şi prezentări. Este cea mai mare dorinţa la momentul actual. Şi uite ce am găsit:P6 Quad, rafinat şi performant.
Şi să fim serioşi, cine nu şi-ar dori aşa ceva? Dar clar e mult prea mult. Cred că m-aş mulţumi, mai bine zis supermultumi cu un A4All. Are toate funcţiile de care am nevoie altceva ce mi-aş mai putea dori?
Pe lângă aceasta, poate o să spuneţi că visez, dar da, visez căci nu ştiu când îmi voi permite aceste lucruri, când voi avea ocazie să fac un ban al meu, aş vrea, excluzând anterioara preferinţă, un laptop sau o tabletă. Sunt portabile, uşor de folosit şi pe lângă aceasta, aş evita acele coeziuni dintre mine şi mama, care a devenit o împătimită a jocurilor pe intenet şi care cu greu reuşesc să-i fur să zic, laptopul, care este al ei binenţeles, ca să pot face anumite lucruri precum aceste articole. Vorba cea mai adevărată şi dură: e greu când nu deţii propriile lucruri.
Am aruncat un ochi şi am găsit această  tabletă şi acest notebook. Nu-i aşa că sunt minunate?
Ei bine, indiferent de participarea mea în aceste campanii, eu am promis şi mă ţin de promisiune, când voi câştiga primii mei bănuţi, îmi voi achiziţionă treptat aceste lucruri, astfel încât nu voi mai întâmpina nici o problemă. Voi ce părere aveţi despre această campanie? Despre aceste produse? Nu aţi fi tentaţi să încercaţi?

Comentarii

Postări populare