Vreau şi eu în HD!

Pe lângă faptul este o zonă muntoasă, plină de mistere ce aşteaptă fie descoperite, aici vor fi şi cei mai simpatici oameni posibili, în sfârşitul de săptămână ce urmează. Mi- dori merg în Hunedoara, pot bucura de priveliştea luxuriantă, îmbrăcată în nuanţe calde, combinate cu nuanţe crude. Zona în sine, este un adevărat cumul de informaţii, de monumente istorice care datează din vechime.
Sunt atrasă de zonele pe care niciodată nu le-am cunoscut, poate şi pentru simplul fapt sunt conştientă România are o mulţime de obiective ce merită fie descoperite şi gustate din plin. Savoarea lor se aseamănă cu dulceaţa mierii, iar clipele pe care le poţi petrece în aceste zone, par desprinse dintr-un colţ mirific al raiului. Îmi doresc o nouă călătorie cu noi peripeţii fascinante, cu noi învăţăminte pentru viitorul meu. Vreau cunosc o altă mentalitate, evadez din braţele oraşului meu, am şansa de a face o comparaţie(dacă poate exista), între stilul de viaţă de aici şi cel de acolo. Caut o lume nouă care alunge pe aripile maturităţii depline, cu reuşite în viaţă şi asigurarea unor paşi mărunţi de succes şi invăţăciune.
Vreau demonstrez lumii o călătorie nu e doar o călătorie, ci un drum lung şi greu care te schimbă ca om, ca gândire, ca personalitate. Vreau merg în această experienţă, învăţ lucruri noi, am ocazia evoluez şi bucur de alte peisaje minunate.



“Vizită în HD 2013 este un eveniment organizat de Denisa şi Sebastian Bârgău şi HD Travel. Proiectul este susţinut de Primăria Oraşului SimeriaAgenţia de turism TOC InternaţionalBest Hotel HunedoaraCred ONG,CastelulCorvinilorHD.ro
şi Webbusiness.ro

Comentarii

Postări populare