PRECUM ÎN PRIMA ZI DE ŞCOALĂ

by - joi, septembrie 19, 2013


Şi nu de mult a început prima zi de şcoalăÎnsă dacă  întreabă careva între cine şi cine s-a produs mai mare emoţie, momentul în care am devenit blogger sau când am intrat laliceu, eu parcă  puncta prima opţiuneCând am deschis filele unei pagini web de pe blogspot, deja în mintea mea se ascundeau minimarţieni şi inima îmi plonja din stânga îndreapta. Ce  scriu, ce-o  fie pe viitor, ce-o  zică cititorii? Dar mai drept  recunosc faptul  mai uşor mi-a fost în partea de blogger indiferent de priceperea saunon-priceperea mea la unele materiale de scris, decât acea frică pe care o aveam pentru prima zi de şcoalăIniţiată în blogging, m-am simţit emoţionată, entuziasmată. E aceeaşisenzaţie ca în momentul în care totul depinde de tine pentru a trece de interviu şi a ocupa un post într-o societate. 
Eu învăţ în Roman la Colegiul Tehnic "Petru Poni". Menţionez  este un colegiu excelent unde profesorii chiar pun accentul pe învăţat şi sper, fiind in ultimul an de liceu, voi reuşi  trec cu brio de marea provocare: bacalaureatul. 
Şi cum spuneam, dacă la şcoală există îndrumătoriîn lumea blogului eşti doar tu, sentimentele tale şi cuvintele tale care se înşiruie uşor şi subtil pe foaia blogului tăuŞisub condeiul tău se ascund cuvinte îmbrăcate în emoţie şi cu compoziţie mai mult sau mai puţin stufoasăcare aşteaptă juriul unor campanii sau telespectatorii,  îţi deaveredictul asupra piesei pe care o conduci. Mai greu mi-a fost când mam înscris în Blogal Initiative. Nu ştiamda sau baVa merge sau nu? Am trecut cu emoţii prin aceastăprovocare cu speranţă şi încredere  voi reuşi  îmi descopăr adevăratele valori. Nu m-am simţit asuprită ca in priemele zile de şcoală, poate de multeori neînţeleasăca în acele momente în care intri la ora de engleză şi nu înţelegi decât puţin din ceea ce doreşte profesoară ta  îţi transmită
Mai mare provocare decat blogging-ul nu ştiu dacă există. O temă, o atitudine neadecvată din partea unor colegi se poate trece cu usurinta însă când vorbim de un juriu matur cu o experienţă şi cu o decizie de vot asupra capacităţilor tale, e stresant şi fascinant în acelaş timp. Eu  invit şi pe voi  dăruiţi punctele voastre acumulate prinintermediul cumpărăturilor de la Profi, Colegiului Tehnic Petru Poni din RomanConsider  este un colegiu de viitor, chiar daca acum cele mai renumite colegii sunt în top iar despre restul lumea nu are o părere destul de fabuloasă. Atunci când vine vorba de muncă adevărată şi de dragoste şi dăruinţă pentru aceasta, orice lucru este posibil iaraceastă şcoală chiar oferă multe şanse tinerilor silitori. Susţine-ţi şi voi şcoala mea dăruind punctele de la cumpărăturile voastre! Pentru detalii intră pe Profi te premieazaDacă şi tu iţi aduci aminte de şcoala ta şi vrei  o ajuţi chiar dacă acum eşti departe, ai ocazia  o faci.

You May Also Like

1 comments

  1. Buna,
    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, unul este placat cu aur, altul cu rodiu.
    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.
    Numai daca vrei, scuze de off-topic. :)
    Te pup si multumesc!

    RăspundețiȘtergere