SEMNĂTURA ÎMI ASIGURĂ DREPTUL DE AUTOR

by - miercuri, octombrie 23, 2013


Existenţa noastră, educaţia, rolul nostru în societate a plecat de la invenţii vechi, care de-a lungul timpului au evoluat, ele devenind mult mai practice şi mai uşor de utilizat.
Una din cele mai importante invenţii au fost produsele de papetărie. Cea mai veche apariţie din acest domeniu a fost pixul. Apărut pentru prima oară între anii 3000 şi 2800 i.Hr, creat din diverse materiale precum trestie sau papură şi având pentru rolul estetic şi cel funcţional, pene sau fire de par, era obiectul necesar în diferite activităţi.

De asemenea, s-a ajuns la opinia că magia cuvintelor, a mesajelor, a propriilor monumente de artă, să fie individualizată şi personalizată de către creatori. Originalitatea gândurilor, existenţa esenţei umane a fost absorbită de către ceea ce noi numim marca a personalităţii: semnătura.
Asfel în timp, au apărut diverse forme de scriere, diverse lucruri care pot oferi acea marcă diferenţiată a individului uman. Vechile pixuri au căpătat forme noi, magice, sunt realizate din alte materiale care le fac mai accesibile şi mai uşor de purtat oricând şi oriunde. Primul model asemănător vremurilor noastre a fost realizat de ungurul Lazlo Biro.
Însă, farmecul semnăturii de mână, a fost diminuat, odată cu apariţia altor tipuri de astfel de "amprente" personale. În plus, nu orice creaţie este transfigurată pe eterna şi obosita hârtie.
Noua modalitate de transmitere a informaţiei, noile domenii de activităţi ce au apărut şi care necesită existenţa unor mărci personale, a dus la formarea ştampilelor. Acestea, un mod original şi inventiv, care poate fi realizat după propriile dorinţe şi nevoi, au reinventat creaţia, au realizat o nouă evoluţie pentru lumea modernă, în special pentru talentele arzătoare ce împodobesc retina oculară cu culoare iar auzul şi mintea cu un cumul de sunete şi litere buclucaşe. Forme şlefuite de grai viu şi cuvinte imracate de gală, şi-au primit recunoaşterea şi aprecierea din întreaga lume.
Azi, mi-am creat propria semnătură, propria marcă a personalităţii: propria ştampila. Ştampila reprezintă propria semnătură, marcarea drepturilor de autor sau existenţa unei persoane şi participarea acesteia la o acţiune, respectiv acordul pentru desfăşurarea unei activităţi.
Presupun că o astfel de ştampilă nu ar putea fi realizată întocmai, de aceea propun din cadrul acesteia anumite elemente care mă descriu.

Fluturele, element al frumosului, al idealurilor înalte ce pot fi îndeplinite asemeni acestora, îmi descriu plăcerea pentru creaţie, lupta pentru realizarea unor scopuri. Cărţile, pasiunea mea pentru creaţie, pentru traspunerea propriilor idei şi dragostea faţă de spiritul creativ şi literar. Scopul utilizării? Fiind o marcă ce mă reprezintă profund, aş avea ocazia de a-mi idividualiza propriile creaţii, idei, chiar şi diverse obiecte oferite în dar.
"Institutul de imaginaţie fără limite şi litere cu personalitate", descrie conţinutul blogului personal, cât şi realizările în materie de creaţie literară. Este elementul de baza a ştampilei ce mi-aş dori să o deţin. Ar fi un lucru minunat ce mi-ar umple inima cu căldură, atunci când ar trebui să creez ceva nou. Aş fi artistul şi zeul cuvintelor purtătoare de zâmbete, râsete sau lacrimi de emoţie. Mi-aş dori o imbinatura de roşu la fluture, negru la motto şi violet la cărţi.
Mai genial ar fi dacă tuşul ar putea copia proprietăţile fosforului, astfel încât privirile gingaşe şi dulci, să-mi poată admira şi pe întuneric, creaţiile aşternute pe hârtie.
Oricine are ocazia să îşi găsească propria semnătură, să îşi conserve drepturile de autor asupra unei creaţii, prin intermediul magazinelor online. Aici puteţi găsi diverse produse de papetărie, conform dorinţelor proprii şi a necesităţilor.
Până la achiziţioarea unor astfel de produse de birotică, vă ofer o idee pentru a vă creea o ştampila periodică.
Articol scris pentru SuperBlog 2013

You May Also Like

1 comments