Liberă să zbor în Tărâmul Făgăduinţei

by - luni, noiembrie 11, 2013


Am primit în dar aripi, care mă pot duce acum către lumea viselor. Niciodată visele nu au fost mai palpitante, mai frumoase. Accept provocarea de a răpi clipe şi momente, pentru a te hipnotiza şi transporta către tărâmul meu de vis. Şi dacă îţi spun că America este un tărâm plin de surprize m-aţi crede?
Ce frumoase sunt vacanţele, dar de multe ori prea scumpe să ni le permitem. Eşti dispus să vii acum cu mine?
Îmi place să călătoresc ador acest lucru, mai ales când vine vorba de zone noi, străine, cu o mulţime de lucruri fermecătoare pe care în ţara mea nu am ocazia să le văd. Destinaţia numărul unu ar fi America, ceva sofisticat şi pentru unii greu de realizat.
Dacă eşti student şi ţi-ai dori o călătorie, poate chiar şi un job pe perioada vacanţei, nu ezita să apelezi la programul work and travel Vacanţe Speciale
Este ceva aparte care îţi deschide noi porţi către o viaţă nouă. Exact acelaş lucru mi-aş dori şi eu! 
Să simt pentru trei luni de zile căldura pământului american, adierea vânturilor, să văd joacă vietăţilor marine cu valurile marii.
Dacă m-aş gândi la o vacanţă work and travel, chiar mi-aş lăsa inima să mă ghideze. Desigur, oraşul care nu doarme niciodată, New York, dar şi Los Angeles, sunt în topul preferinţelor. Mâinile mele, picioarele, ochii, urechile, nu vor mai aţipi multă vreme. E uşor să te pierzi în mulţime, să-ţi pierzi zâmbetul printre floarea copilări


ei din parcuri, să te joci cu destinul pentru prosperitate. Şi nu este deloc greu să faci asta datorită ofertelor turistice. Şi trebuie să-ţi spun, că doar câteva zile nu vor fi de ajuns pentru a spune că ai văzut totul sau că ţi-ai format deja o impresie.
Eu una mi-aş dori un job ideal, în inima oraşului New York. Sunt suficient de ambiţioasă încât să aspir către înalt, visând la un job în care să deţin propriul meu birou, de cercetare sau ca redactor, respectiv că iniţiator de festivităţi şi proiecte în cadrul uneia din cele mai renumite reviste precum Cosmopolitan sau Times. Sau de ce nu drept designer la o companie de modă. Ce frumos sună...! Golaşi îmi las ochii şi mi-i pierd prin staţii, sorb savoarea cafelei într-un local ambiant, rustic, adulmec gustul victoriei şi căldura fericirii!
Colorado, Hollywood, 5th Avenue, Statuia Libertăţii, precum şi multe altele nu pot fi uitate. Şi nu poţi spune că este imposibil, căci atunci când îmbini plăcerea şi savoarea cu munca, totul se face bine, rapid şi elegant, aşa că momente de răsfăţ se găsesc. Totul ar fi la palmele mele! De la mâncăruri, până la oameni, localuri, aş vrea să încerc de toate. Tu nu?
Dar de ce doar cei din America să sărbătorească 4 iulie? Acest lucru pot să-l fac şi eu! Mă simt liberă, mă bucur de libertatea mea, de ocaziile minunate de care am parte. De ce să nu o fac? Şi pentru mine sună fin, tandru şi elegant o plimbare în aer liber, poate ceva puţin mai sofisticat cum ar fi o scurtă vizită în Caraibe. Desigur, fără bomboane de ciocolată şi şampanie, nu faci nimic. Pot visa, nu mă costă nimic!
Şi dacă mă gândesc la Crăciun, oh...moşule nu-mi aduci ceva bun? Vântul şi dansul său magnific, ploaia de stele, privirea luceafărului, sub o mulţime de făclii... Atât soarele şi luna, stau lângă o sobă, cu o cană de vin bun, purtaţi fiind de mireasma scorţişoarei, cântă colinde neîncetat, căci iarna nu a uitat să vină. Şi văd copiii jucându-se în noapte, reînviind chiar şi celor nevoiaşi, spiritul Crăciunului. Şi brazii aşteaptă cu drag să fie împodobiţi rând pe rând, căci fiecare îşi ştie al sau rol sfânt.
Iar vara, în zi frumoasă, însorită şi plină de culoare, trupul îşi cere bronzul, precum părul aurit. Cât de mult îmi place? Enorm. Câte lucruri is dispusă ca să fac? O multime.
Şi pot să le fac pe toate şi sunt convisa că pot, căci pentru acest paradis, nu este antidot! Acesta este visul meu american, pe mine m-a vrăjit această idee, dar pe tine? Ce părere ai despre CND Turism şi despre iniţiativa muncii combinată cu distracţia şi dorinţele proprii? Care este visul tau?            
Articol scris pentru SuperBlog 2013.

You May Also Like

0 comments