Te iubesc în miez de zi şi în miez de noapte!

by - miercuri, noiembrie 27, 2013

Îi mulţumesc zeiţei Afrodita că el este cel ce devorează trupul meu cu o dragoste divină. Îi mulţumesc întregii creaţii, că s-a jucat cu destinul meu pentru a-l putea întâlni pe el.       
                                               
Şi în cele mai frumoase momente, care şi acum ne vrăjesc profund, râde ca un castan roşu înflorit şi se bucură de momentele petrecute împreună. Şi în sinea sa, vieţuia un copil inocent cu surâs de puritate, cu mantie albă plină de bunătate şi cu ochii asemuiţi unor mărgăritare. S-a mai întâmplat uneori să ne certăm, însă mereu, supărarea sa prinde aripi şi se înmoaie ca un gogoloi de pâine caldă, revenind la dragoste, îmbrăţişări şi vorbe duioase. Mă înmoi şi eu la rândul meu, mai ales când văd cum plânge ca o lumânare de ceară. 

Ochii săi mângâiaţi de paloarea nopţii, căpătă chipul aştrilor tutelari şi mă scufundă adânc într-o mare de smarald. 
Atunci când mi-a fost mai greu, se lupta cu destinul şi cu soarta crudă ce şedea deasupra umerilor mei. A rupt dintr-un colţ al soarelui şi dintr-o pătură de nori, o bucată de lumină şi una de întuneric, care mi-au prins ghinionul şi tristeţea, dar mi-au readus zâmbetul şi fericirea. Şi an la rând, dincolo de bogăţiile şi tot aurul din lume, dragostea noastră a răzbit peste toate, ne-a dat forţă să trecem peste orice greu. Am revenit la viaţă datorită lui. Şi cu fiecare nooapte ce adorm în braţele sale, mă scufund într-un ocean minunat de vise, răscolind printre îngeri un cadou perfect. 


Şi azi, de ziua sa şi în acelaş timp de dragul aniversării noastre, doresc să îi spun lui: "Te iubesc...pentru ceea ce sunt eu când sunt în preajma ta". El îmi dă culoare şi mi-a redat cu greu, şansa de a visa. M-a rupt din întunericul vieţii şi m-a învăţat să lupt pentru tot ce e frumos, pentru tot ceea ce îmi doresc, pentru că sunt specială şi pentru că în destinul meu revarsă strălucire şi glorie. Alături de el îmi permit să fiu eu, să sfâşii grijile, îmi permit să mă comport ca un copil căzut în ceaunul cu dragoste, îmi permit să fiu pur şi simplu eu.

De fiecare dată, indiferent de importanţa zilelor din viaţa sa, nu a cerut decât sănătate şi putere de a trece împreună peste toate greutăţile. Deşi de cele mai multe ori nu am avut ocazia să îi ofer ceva, ştiam de fiecare lucru mărunt pentru el contează, însă mai presus de toate, îşi dorea să fie răsfăţat cu iubirea mea. Şi dacă l-ai vedea cum îi strălucesc ochii, cum mâinele sale captează căldură focului divin, zici că s-a pogorât un înger din ceruri. Pentru această zi deosebită, am descoperit un cadou excelent pe LuxuryGifts.ro ce reflectă sentimentele mele. Banii acum nu mai au nici-o valoare, căci mai presus de orice lucru în lume, este sufletul meu gingaş ce iese la iveală pentru prima oară în acest fel. Nu am avut curajul şi nici tăria de a-i mărturisi toate aceste lucruri şi poate că nici n-aş fi ştiut să o zic în aşa chip. 

Presărat cu cristale Swarovski, este un simbol al dragostei noastre şi al mulţumirii mele pentru că există şi îmi este alături. Pentru prima oară în viaţă, am curajul să îi mulţumesc pentru ceea ce el este şi pentru fiecare clipă ce mi-o dăruieşte. 

Împlinim doi ani şi deşi pare puţin timp, pentru noi parcă ar fi fost o viaţă şi împreună am pus baza unei familii prospere şi fericite. 

Acelaş destin dulce, sub acelaş duh păzitor vă  doresc şi vouă, dar şi generaţiilor viitoare. Tu ce poţi spune despre marea ta iubire? 

Articol scris pentru SuperBlog 2013. În acelaş timp este şi o dedicaţie pentru aniversarea de nume şi a relaţiei noastre, către iubitul meu. 

You May Also Like

0 comments