Călătorind prin vis

by - miercuri, martie 19, 2014

Astăzi îmi ofer cadou o vacanţă specială. Pot alege dintre o sumedenie de destinaţii turistice, fie destinaţii externeîn Europa, fie din destinaţiile internela noi în ţară.Însă, cum bugetul azi nu va fi problema mea, am decis  optez pentru un sejur în inima mediteranei. Mi-am intersectat ochii pe platoul european, până am ajuns la punctul celmai potrivit mie: Grecia. 
Am ales  fiu purtată de val de CND Turism, iar de aici s-au ocupat ei -mi facă ziua bună. CND Turism este reprezentată de o echipa de specialişti, ce îţi sunt puşi ladispoziţie oricând şi care te vor ajuta în modul cât mai profesionist, în diagnosticarea problemei tale de “sănătate” în materie de vacanţe, indiferent de destinaţia aleasă.

Poţi alege dintr-o sumedenie de oferte. Nimic nu e mai frumos decât  te pierzi răsfoind paginile acestei “cărţi” până în momentul când apare ceea ce nu te aşteptai


Revenind la ale noastre, nu mi-a luat mult  pregătesc bagajele şi fiind târziu decolăm zic
Cu paşii repezi, m-am îndreptat către poarta de îmbarcareInima îmi bătea alert, geanta  îndemna la o scurtă perioada de odihnăalături de autorul meu preferat. Însă, nici vorbă de acest lucru: inima îmi tresărea tot mai tare, picioarele îmi jucau de fericire.  simţeam mai cuprinsă de emoţie ca niciodată! Până şi momentul când  năpustisemasupra butoanelor, spre a lua o decizie perfectă şi finalăpărea o simplă joacă de copil, ireal de fel. 
Greu de crezut faptul  în doar câteva ore mărunte  voi bucura de o vacanţă la marela soare, pe braţele platoului grecesc. Vremea pe sub mustaţă mi-a aruncat un zâmbet fermecător, condus de razele de foc ale soarelui, natura mi-a arătat subtil  e vreme de relaxare, iar asta mi-a antrenat buna dispoziţie de care aveam nevoie. O atmosferă cu totul şi cu totul inedităincredibil  era real. 


Şi în timp ce povestesc acest lucru, eu  apropiam de destinaţie. De deasupra norilor, cadrul era idilic: beneficiam de atenţia corespunzătoare a personalului, de promptitudinea acestuia, de relaxare. Trebuie  recunosc, m-am simţit fenomenal. Ce a urmat, distracţia propriu zisă, a fost şi mai grozavă
Am coborât din avion şi deja  simţeam  o regină. Acea adiere proaspătă, sentimentul dulce al unei perioade de odihnă, expresiile noi ale oamenilor...ah, ce minunăţie

Totul fiind bine organizat, m-am îndreptat apoi către hotel. Ce frumuseţe, ce minunăţie e centrul Greciei! Şi binenţelesasta nu era totul. Pe lângă acest scurt reper, valurilemarii  chemau, plaja  dorea, iar între timp piscina hotelului îmi făcea din ochi. M-am bucurat de tot ce s-a putut: mâncareatmosferătradiţii şi desigur am avut grijă iau şi câteva suveniruri pentru cei dragi. 

În pragul dimineţiloraroma cafelei te chema în salonul hotelier de 5 stele. Tiramisu, creme inediteprânzuri sofisticate, aveau  îmi ofere intreaga energie necesară pentru a supravieţui restul zilei. Se anunţa perioada de plajă minim două ore, în Pireu, între orele 10-11, când era mai mare frumuseţea  simt cum nisipul viu şi fierbinte mi sestrecura printre degete, înainte de a ne delecta cu prânzul şi de a străbate noi localuri, magazine. Nu am scăpat fără a fi gustat originalul tzatziki, kalamaki, kebab, peşte roşu cu crustă aurie, un deliciu! 


Şi nu m- fi oprit din acest lucru niciodată! Am savurat din plin fiecare moment al zilei, ca  fiu sigură  nu voi pierde ceva important şi bine am făcut. Am cunoscut persoane noi, am învăţat noi lucruri, am realizat  viaţa e o încercare în care este loc şi de mai bine. Este cel mai frumos cadou pe care ţi l-ai putea face ţie sau celor dragi. Este memorabil pentru fiecare om în parte, pentru cultura sa
Inevitabil am fost nevoită   reîntorc acasă, a fost un vis minunat! Tu vei lăsa aceste gânduri  se transforme doar într-un vis sau le vei trăi cu adevărat? Sper  te-amambiţionat mai mult decât  visezi şi nu uita  CND Turism îţi poate transforma dorinţele în realitate. Nu ezita  îi contactezi ori de câte ori simţi nevoia de o perioadă de relaxare, de răsfăţ. Fiecare om merită o bucăţică de rai


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2014.

You May Also Like

0 comments