Je m'appele Salon du Mariage Toujours l’Amour. Toi?




Bine v-am găsit! Numele meu este Toujours, Toujours l'Amour. Precum traducerea numelui o zice, sunt un salonînsă nu orice salonci unul rafinat, bine pregătit pentru a avea grijă de ziua ta cea mareÎmbinăm plăcutul cu utilul, gustul celor din jur cu eleganţa meaŞtiu  domnişoarele sunt foarte atente în ceea ce priveşte ziua nunţii lor, fiind cel mai important moment al vieţiicare nu poate trece fără a marca profund şi plăcut această zi în memoriile tuturor. 
Acordaţi-mi câteva momente   prezint, pentru a ne cunoaşte mai bine. 
Numele vi l-am prezentat, aşa  nu  voi repeta. Locuiesc pe Calea Bucureşti nr.51, Săftica, jud. IlfovDacă eşti în căutare de un local perfect pentru ziua cea marete invit  arunci un ochi prin casa mea.
 Nu te costă nimic, în plusdacă te atrag,  poţi contacta cu uşurinţăÎţi voi răspunde şi îţi voi oferi toate informaţiile necesare. 

Revenind la discuţia legată de ziua ta specială, cred  despre asta doreşti  aflii mai multevin cu întrebareaTu cum vezi ziua ta cea marela ce te-ai gândit?
Ei bine, eu, când  gândesc la ziua cea mare gândesc în primul rând la un decor ambiant, care  îmi încânte simţurile îmi strecoare sunetele melodioase de pe fundal prin firea mea subţirică şi delicatăAcesta este primul criteriu după care  alege. Apoi, desigur, decorul trebuie  fie unic, personalizat, cât mai delicat astfel încât să imprime o amintire frumoasă şi invitaţilor.

Prin dans, doresc  îi binedispun pe toţi cei prezenţi şi  le dau ocazia de a uita de orice grijămăcar pentru câteva clipe. Astfel, pentru acest lucru, salonul ar trebui să fie suficient de marefără vreun obstacol, astfel încât  pot aborda orice stil de dans consider atât eu cât şi invitaţii, dar desigur cât ne permite şi muzica aleasă.
Maşinile cu care invitaţii păşesc către această zi de sărbătoare, trebuie  fie amplasate în spaţii suficient de spaţiose, amenajate corect, pentru a evita eventualele neplăceri sau incidente între proprietarii acestora. În fond, totul trebuie  fie cât mai perfect, căci fiecare invitat este important

În sezon de varăcând soarele emană mult romantism, multă pasiune învelită în razele sale blânde, murmurul fin al apei şi răcoarea sa este mai mult decât binevenităÎn plus, este un moment idilic atât pentru mine cât şi pentru invitaţi îmi pot fura soţul pentru câteva clipe,  savurăm împreună un cocktail mirific, sau invitaţii  guste o bucăţică de aer proaspăt şi răcoritor, dar şi  admire în special cadrul nocturn desprins din poveşticând dragostea e în floare. 


Focul de artificii, un moment delicat şi de nelipsit, face din noapte zi şi luminează tot mai mult această zi fabuloasă. Totul în braţele naturii, într-un loc care  poată să îmi satisfacă în totalitate pretenţiileŞi ce fel de nuntă ar fi fără acele momente palpitante, fără acele clipe stresante legate de decor şi ţinând cont de ce îmi place şi ce nu, fiecărui participant la acest eveniment. 
                              
Pe mine m-a astras cel mai mult la Salon du Mariage, este faptul  dansul mirilor poate fi realizat la piscinădeasupra apei, lăsând talentul artiştilor  îndrume degetele minunate deasupra pianului, pe note melodioase.
Acestea sunt principalele detalii după care m- ghida în realizarea nunţii mele de visTu te-ai mai gânditTe aştept şi pe la mine!

Articol scris pentru Spring Superblog 2014!

Comentarii

Postări populare