M-am îndrăgostit!

apărut subtil în viaţa meami-a arătat calea de documentare şi m-a ajutat  descopăr misterele unei lumi despre care nici nu îmi imaginam  existăPrin perioada adolescentină, a intrat în viaţa mea şi m-a acaparat întru totul: internetul. Momentul în care a apărut a fost o perioadă a dezvoltării societăţii, atunci cândodată cu apariţia internetului s-au dezvoltat în mod special ramurile tehnologice. 

Astfel, la început a fost giganticul calculator, apoi a apărut cel portabil, respectiv leptopul. Acum intră tot mai des în vieţile noastre fragila tabletă
Refenind la povestea internetului şi impactul acestuia în viaţa mea, eu consider  a fost unul pozitiv, acum devenind un lucru esenţial de care nu  mai pot despărţi. Acest lucru reiese din totalitatea informaţiilor dobândite conform cercetărilor făcuteîn scopuri proprii, din propria dorinţăsau prin intermediul celor necesare pentru desfăşurarea unor activităţi sociale.


 Nimeni nu şi-a achiziţionat un calculator sau o formă asemănătoare ştiind  vor apărea reţelele sociale,  plictiseala va putea fi combătută cu ajutorul jocurilor. Astfel, achiziţionarea unui calculator a fost făcută în prim plan pentru o mai bună documentare şi mai rapidă, pentru realizarea unor diverse activităţi în cadrul unor companii, în şcoli etc. Astfel, cu ajutorul calculatorului orice activitate poate fi desfăşurată într-un mod mai eficient, mai rapid. 

Aşa şi eu, am achiziţionat primul calculator din acelaş motiv, anterior folosind unul apărut în familie şi învăţând cum  operezFiind o sursă rapidă în demararea unor acţiuni, internetul a ajuns  fie indispensabil atât în viaţa mea cât şi în activităţile pe care le derulez cu unii din jurul meu. Nu mai trebuie  bat drumuri întunecate la rude, biblioteci, aştept ore în şir în speranţa că este deschis vreun internet cafe pentru a putea obţine informaţiile necesare. Acum îmi este mai uşorgăsesc totul pe internet. 
Iar în timpul liber, pot comunica în mod gratuit cu cei dragi prin intermediul reţelelor de socializare sau aplicaţiilor ce oferă acest lucru. În plus, internetul la oraactuală facilitează tranzacţiile online, pot efectua plăti, pot realiza comenzi care oferă avantajul de a câştiga mai mult timp pentru confortul propriu, pentru a ne relaxa


Acum însă, pe zi ce trece, se simte nevoia de a purta tehnologia cu noi peste tot, am devenit dependenţi de acest lucru. Aşa au luat naştere micile tabletecare pot fi luate oriunde, au capacitatea de a funcţiona şi de a duce la îndeplinire anumite activităţi datorită capacităţii acestora de a capta internet prin intermediul reţelelor wifi. 
Aşa ceva ar fi extrem de util în viaţa mea


 câştiga mai mult timp, m- putea informa mai rapid oricând şi oriunde, cât despre modul de relaxare, l- putea adapta dorinţelor mele în funcţie de moment şi de starea de spirit. Este mică, poate încăpea cu uşurinţă în cele mai aglomerate locuri şi oferă aceleaşi performanţe precum un calculator obişnuitÎn ceea ce priveşte sistemul de operare, acesta este extrem de simplu, atât pentru cei mai în vârstă cât şi pentru cei tinericare au nevoie de o informaţie în grabă

Este un lucru esenţial ce nu poate lipsi din gadgeturile 

personale sau familiale, care o poţi găsi printre multe oferte, astfel încât performanţele să se potrivească cu bugetul pe care îl deţii Dacă totuşi performaţşi calitatea sunt surori ale gândirii tale şi un reper în achiziţia unui produs, vezi oferta pe Azerty. Eu una m-am îndrăgostit!

Acest articol a fost realizat pentru Sprig Superblog 2014.

Comentarii

Postări populare