File de poveste

Am dat la o parte umbra din perdele şi am văzut cum se aşează pe file de poveste. În decor RadioLynx punea amprenta asupra cadrului sonor. Alături de Irealia, un blogger partener, am învăţat primii paşi de tango. Prin mişcări repetate şi suave, Mnealui, un partener extraordinar, dirija atmosfera. Fiecare detaliu atent aşezat la locul său, perfect pentru a creea împreună o scenetă cu aerul anilor 80. Mujer era cea care ne dădea viaţă şi ne pregătea corespunzator. Am prins viaţă pe scenă datorită îmbrăcămintei tradiţionale româneşti

Şi nicicând limba dulce nu a mai purtat aşa mândrie pe scena unui teatru naţional. Folclorul, bucăţică ruptă din marii artişti ai perioadei, a adus-o la viaţă pe Mihaela Runceanu. A fost o desebita onoare  sorb din pasiunea strămoşilor mei. Şi am ales  joc despre oameni, despre ţară şi cultură, despre generaţia răpusă de trecerea inevitabilă a timpului. 
Sexul Slab a zis: —Putere în cuvântul tău şi în mâna ta cea dreapta poţi purta piept printre vrăjmaşii bunilor noştri şi  aduci la viaţă tot ceea ce ei au lăsat prin condei şi glas melodios! 

Nu este uşor  fii partener mediaînsă SuperBlog ştie acest lucru şi îi îndeamnă pe cei din jur la astfel de momente. Trecut-am prin foc şi pară, dar ne-au îndemnat cu tărie campionii de odinioarăŞi asta m-a motivat întotdeauna


În pas teatral a
şezut-am aici la final, o mulţumire către propriul „eu”, căci din puţinul meu şi al celor ce m-au inspirat, am dus până la capăt povara unor clipe presărate cu suspans şi evaluări mai dificile, dar am făcut dintr-o idee zece, până am ajuns la înălţime
Acum, scena vieţii  cheamă  joc din nou, cu acelaş patos şi adeseori cu o nervozitate ieşită din comun. Dar nu renunţ şi aleg  trec peste, unind toate aceste file de poveste

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2014.

Comentarii

Postări populare