Loc de aventura

by - marți, octombrie 21, 2014

Cand viata ti-o fi mai imbracata in negru, eu zic sa faci loc de aventura. Nu am fost niciodata intr-o expeditie aventuriera. Ba mai cu seama, nu prea stiu nici notiunea unei vacante adevarate.
Stiu insa, ca viata insasi e o aventura si ca sunt aici deoarece am reusit sa-mi inving propriile temeri si sa trec peste micile obstacole specifice inaintarii in varsta.

O aventura este caracterizata prin numeroase peripetii, precum acelea de le faceam cand eram mici copii. Dar asta nu inseamna sa punem raul in fata si ne gandim si la accidentele din copilarie, ci la momentele deosebite cand observam, experimentam, sau luam parte la lucruri noi.

Daca iubesti marea si valurile salbatice, fii sigur ca nu vei trai o aventura decizand sa iti petreci o parte din timp in cautarea adrenalinei. 

Adrenalina o vei gasi la munte, acolo unde vantul iti suiera sub mustata si acolo unde, nici cantecul pasarilor nu are somn inainte de venirea iernii.
Nici nu stiam ca exista un parc de aventura, dar totusi am aflat. Acest parc de aventura de la Straja este situat la cateva minute de Vila Alpin din Hunedoara. 
Pozele de pe internet mi-au dezvaluit faptul ca este un loc minunat, linistit, perfect pentru a iesi din tiparul obisnuit cu care ai fost invatat de fiecare data.
Si daca te plictisesti, da o fuga intr-o vacanta la Straja sa-mi mai zici si mie ce mai este frumos prin tara!

Cum ar fi pentru mine sa iau parte la o asemenea experienta?


Este clar ca as iesi din zona de confort cu care sunt obisnuita. Sunt o fire slaba, desi adeseori mi-as dori sa am sange de barbat si sa ma bucur pe deplin de viata. E clar ca nu as putea lua parte la asa ceva de una singura. Mi-as lua cu mine intreaga echipa de prieteni. Am avea astfel ocazia de a explora in team building la Straja, cele mai tari senzatii si poti fi sigur ca atunci cand ai alaturi un grup de oameni optimisti, pregatiti sa imbratiseze distractia, poti trece mai usor peste temerile ce ti le starnesc senzatiile aventuriere. Tariful e o nimica toata in comparatie cu ecuatia de stare a omului fericit: lucruri noi+distractie = satisfactie. 
Cu siguranta eu as capata mai multa incredere si curaj, cataratul mi-ar spori activitatea fizica si m-ar ajuta la o dezvoltare armonioasa a corpului. Atmosfera, aerul proaspat si decorul muntos, desprins din filme, mi-ar alunga orice tristete intiparita in suflet si m-ar umple doar cu energii pozitive.

Daca eu nu apuc prea curand sa ajung la parcul de aventura, poate o faci tu si imi zici mai detaliat cum a fost. Oricand poti alege un sejur la Straja pentru tine si familia ta sau cu prietenii, sau poate vrei sa o faci lata drept ultimele clipe de burlac si sa vezi care ar fi cea mai potrivita locatie pentru luna de miere. 
Oricare iti sunt preferintele tale, eu zic ca nu vei regreta.
Nu uita sa faci o vizita si la Vila Alpin! Cu siguranta vei capata multe amintiri frumoase.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2014!


You May Also Like

0 comments