Performante personale

by - luni, octombrie 20, 2014

Unii dintre noi suntem care mai timizi, care mai retrasi si inchisi in noi insine, care mai indrazneti si lupta cu orice pret pentru a iesi in evidenta. Cert este faptul ca orice persoana, indiferent de caracter si comportament, doreste sa se afirme intr-un anume fel si sa aiba o pozitie renumita in societate.
Ce-i drept, nu cu totii reusesc acest lucru. Unii incearca sa iasa in evidenta bazandu-se pe aspectul fizic si comportamentul "tras la indigo" dupa un anumit anturaj, fapt ce nu intotdeauna ofera rezultate pozitive. Altii se bazeaza pe capacitatea intelectuala si fizica, preferand sa obtina anumite performante, care sa ii faca renumiti.
Eu prefer cel de-al doilea stil. Cu multa ambitie si forta de munca consider ca poti reusi in orice plan, in timp ce aspectul fizic se degradeaza in timp.
Mi-a placut de mica sa scriu, sa compun poezii, povesti. Am indraznit totusi sa le si prezint unei profesoare. Desigur, performantele nu erau atat de stralucite, bagajul de cunostinte era cam sarac cu duhul. Am renuntat, am crezut ca nu voi avea viitor si succes. 
Dupa o vreme, coincidenta a facut sa mi se reaprinda acea dorinta interioara de a scrie. 
La indemnul unei prietene mi-am facut blog. Am scris ce am scris, pana cand am descoperit ca blogul nu e doar de "bocet" si trairi personale si am decis sa incerc ceva mai mult, mai fantezic si totusi cat de cat realist. Am inceput spre a primi sprijin din partea profesoarei de romana din liceu, care ma indemna de fiecare data cand aparea un nou concurs, sa scot de la catastif sau de pe blog, ceva compuneri, sa le mai modific si sa le trimit spre jurizare.
In scurt timp am dat si peste campaniile de pe internet, de realizat articole, care ofera tot felul de premii. Nu a putut decat sa ma bucure sa aflu ca mi-au fost publicate diverse creatii prin diferite carti, sau diplomele si premiile primite. Au fost rodul muncii mele, al ambitiile mele si pentru o fata la doar 17 ani, cand a inceput acest lucru, pentru mine a insemnat enorm.
 Practic am reusit sa obtin majoritatea lucrurilor ce mi le doream si totodata aduceam un zambet celorlalti prin micile lucruri ce le castigam si le ofeream cadou.
A fost si este o performanta deosebita pentru mine, sa stiu ca gandurile unui copil oarecum incepator, sunt intiparite pe o coala alb negru, alaturi de oameni dedicati trup si suflet acestui lucru, zi de zi. Am ajuns sa imi realizez astfel si un alt vis: cel de a ma intretine singura. M-am angajat drept redactor la o revista cu jumatate de norma. Ce-i drept, nu foarte mult, insa am avut de invatat lucruri bune si rele si totodata mi-am descoperit si unele sensibilitati si puncte slabe. La fel ca marii scriitori care au adus literatura in zilele noastre, asemenea si noi trebuie sa incercam sa ne aratam potentialul fara a-i deranja insa pe ceilalti oameni. O lege a existentei umane, este aceea ca orice lucru realizat, chiar si o piatra pe care noi am urnit-o din loc, desi nu ar fi trebuit, zice ca poate schimba istoria si creea una noua. Depinde de noi cum vom reusi sa schimbam istoria si cum ne vom modela viitorul prin fiecare actiune ce o intreprindem.
Acum scriu de placere si inca iubesc sa particip la diferite competitii, ceea ce si fac. Putinele lucruri care imi lipsesc sau de care am neaparata nevoie le pastrez, restul prefer sa le ofer pentru un zambet.


Si daca tot vorbim de performante, in caz de nu stiati, pe 23 octombrie 2014, la Stejarii Country Club, se organizează conferinţa inovativă de leadership #BusinessOdyssey din seria Enlightening 3.0, eveniment din portofoliul Conference Arena. Invitat este Felix Baumgartner, singurul om care a sărit de la 39 de kilometri înălţime şi a atins viteza sunetului în cădere.
Fiecare cu performantele si pasiunea lui. Inscriindu-va pe blogul lui Cristian Birta, aveti ocazia de a castiga un bilet în valoare de 414 Euro + TVA la conferinta sustinuta de Felix, o ocazie unica de acest fel in Romania. Afla secretele performantei de la cei mai buni!

You May Also Like

0 comments