Joc, jocuri si joaca

by - vineri, noiembrie 28, 2014

Ne este dor de acea perioada a copilariei cand trageam de orice clipa pentru a ne juca? Sau cand am primit prima noastra jucarie si am analizat-o din plin?
Cu siguranta nu ai uitat acele clipe, insa acum vine momentul sa iti bucuri copiii cu aceasi tarie cu care parintii ti-au schimbat copilaria.
Rasfoind printre varietatea de site-uri online am descoperit magazinul Best Kids.
Calatorind cu grija, printre fiecare ramura a sa, am dat peste doua dintre subcategoriile mele favorite. Sufletul de copil ce inca traieste in mine m-a indrumat atent.
In categoria jucarii si jocuri am gasit lumea copiilor. Aici poti gasi cadoul perfect atat pentru fete cat si pentru baieti.
 Fie ca alegi un cadou modern, inteligent, sau ramai la cele traditionale, aici vei gasi cu siguranta ceva pe gustul tau.
M-am oprit la subcategoria jucarii cu telecomanda. Nici copiii nu sunt mai prejos cand vine vorba despre noile inventii astfel incat ei isi vor dori cele mai interesante si distractive jocuri, pentru ca joaca lor sa fie cat mai placuta. Vor savura fiecare moment, se vor simti asemeni adultilor si vor intelege de mici cum functioneaza lucrurile din jurul lor.




Ce mi-as dori sa fiu iar la varsta jucariilor! Asta nu inseamna ca nu mai experimentez din cand in cand.
Este o categorie foarte interesanta care va face furori mai ales in randul baietilor. De la avioane pana la masini, acestea le vor incanta clipele de joaca. Se vor simti precum la pistele de curse si cu siguranta nu vor permite sa fie deranjati. Astfel somnul lor va fi unul profund si placut asa cum nu credeai niciodata ca se va intampla. Stim cu totii ca copii au un somn adeseori agitat. 
M-am oprit si la categoria idei de cadouri. Se apropie sarbatorile de iarna, dar pana atunci in timpul anului avem parte de o multime de ocazii. In subcategoria lumanari gasesc calea catre o noua atmosfera de sarbatoare. Fie ca vine vorba de intrarea copilului in lumea crestina sau ca doresti sa ai parte de o atmosfera surprinzatoare de Craciun, lumanarile nu ar trebui sa lipseasca. Acestea sunt decorate manual, atent, pentru fiecare ocazie. Vor aduce farmecul in locul pe care l-ai ales cu atentie, iar complimentele nu vor inceta sa apara. Alege sa aduci lumina in viata ta!


Te invit sa patrunzi in lumea celor de la Bestkids.ro si sa descoperi articolele care ti se potrivesc.

You May Also Like

0 comments