Poveste de adio!

Am trecut prin fata oglinzii. Cu ochii plecati in pamant si cu zambetul furat, indraznesc a ma privi in ea. 
Mi-as strange inima in pumni, cu tot cu durerea ce simt ca ma apasa. Imi este dor de copilarie, de un ten impecabil. Tin minte acele momente cand mi se impleteau coditele, ca din fire de matase si uitandu-se mama la chipul meu, ii mai prindeam din privire cate un zambet.
Imi este dor sa spun adio, adio cu un scop bun, sa alung neplacerile din viata mea si sa deschid usa unor schimbari, unor noi oportunitatii.
Tenul acneic este una dintre neplacerile a mele la momentul actual si sunt sigura ca nu sunt unica. Cum ar fi daca as avea si eu o piele fina si curata? Si nu doar de aparienta, sa fie cu adevarat sanatoasa chiar si in esenta.
Am facut cunostinta cu Gerovital Doctor in Frumusete. Ca orice medic care se respecta pe sine si munca sa, doreste sa ofere pacientilor tot ceea ce este mai bun si totodata, desigur, asteapta sa vada rezultatele si primesc cu mare drag feedbackurile.
Farmec are o "clinica" special conceputa pentru nevoile clientilor si de data aceasta vine sa ne surprinda cu o noua gama Gerovital H3 Derma + .
Ce asteptari am de la aceastta noua gama?
Avand in vedere faptul ca tenul acneic imi injumatateste momentele frumoase ale vietii, este clar faptul ca imi doresc sa scap de aceasta problema. Nu este greu sa faci acest lucru avand in vedere cate metode de combatere au fost create pana in prezent. Ceea ce este cu adevarat un lucru foarte greu , este mentinerea unui ten curat si sanatos. Sunt interventii extrem de costisitoare care pot asigura tratamentul facial si corporal, insa uneori fie raman semne vizibile, fie dupa o perioada reapar imperfectiunile.
Am enorm de multe asteptari, mai ales avand in vedere ca povestea acestui brand a inceput in 1967, drept prima gamă anti-age din lume. Doctorul Ana Aslan si-a despus eforturile si cercetarile in practica in incercarea de a creea produse dermatocosmetice, care sa ajute la regenerarea si mentinerea unei pieli frumoase, atat din punct de vedere dermatologic, dar si din punct de vedere al aspectului fizic. Frumusetea si implinirea se resimte atunci cand sanatatea corporala se imbina cu cea fizica, vizibila, nu atunci cand dispunem de o infatisare falsa, mascata cu ajutorul produselor cosmetice, care uneori ofera un aspect exterior placut, in schimb dauneaza si inrautatesc starea interioara a acestuia.
Desi acneea nu este foarte pronuntata, sensibilitatea este cea mai mare slabiciune. O singura alegere gresita, un singur pas, iar oglinda poate deveni cel mai mare rival. Nu ceea ce cred altii este important, ci felul in care ma simt eu, iar daca eu am grija de mine asa cum trebuie, cu respect fata de propria mea persoana, utilizand produsele care trebuie, atunci in mod normal voi fi o persoana fericita si care o sa se iubeasca pe sine insusi.


Ma astept de la crema antiacneica sa remedieze eventualele neplaceri create de aparitia cosurilor si totodata ma astept la o blandete, la o atingere delicata asupra epidermei mele deosebite.
Fluidul de curatare a fetei si a ochilor vreau sa imi asigure sanatatea tenului. Un ten sanatos se caracterizeaza prin procente scazute de sebum, prin adio praf, adio impuritati, adio make-up lasat pe fata in timpul noptii care este un factor negativ, ma astept la o curatare in profunzime.

Iar un par sanatos si curat, cu un aspect se defineste prin lipsa matretii, asa ca ma astept la rezultate concrete din partea acestuia, fara matreata, un aspect matasos, o nuanta si o forma impecabila redata de sanatatea acestuia.

Tu cu ce probleme ale pielii si ale tenului te confunzi?

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2014.


Comentarii

Postări populare