Breaking News: Copiii pot fi soferi!

by - joi, decembrie 04, 2014

Astazi va prezentam in exclusivitate noua "lege" adoptata.
Magazinul de masinute ne arata cum si copiii nostri pot fi soferi incepand cu varsta de trei ani.
Noua "legislatie" permite si celor mici sa fie soferi, acestia fiind inca de mici pasionati de asemenea lucruri."Acum au sansa sa demonstreze cata practica si cate cunostinte au pentru a practica acest lucru.", declara operatorii magazinului de masinute.


"Copiii au constientizat in mod surprinzator care sunt responsabilitatile pe care acestia le au in calitate de soferi atunci cand sunt in "trafic". De asemenea ei au reusit cu timpul, sub indrumarea parintilor si a celor ce le insufla anumite valori, ca alegerea unei masini este deosebit de importanta. Este ceva ce le poate schimba viata radical!"
Totodata am mai aflat si faptul ca ei considera ca mediul merita o grija aparte. "O Romanie mai curata incepe cu noi si consider ca este un aspect foarte important ca noi sa protejam mediul pe cat de mult posibil." declara Bogdan, elev al gradinitei cu program prelungit numarul 8 "Petru Poni" .
Acesta spune ca de Mos Nicolae doreste sa colaboreze cu magazinul de masinute si sa isi achizitioneze o masina electrica. A ajuns la ideea ca este cea mai buna alegere datorita faptului ca aceasta consuma mai putin "combustibil"decat cele obisnuite, sunt mai rapide, astfel facand posibila indeplinirea tuturor dorintelor. Acesta mai declara: "Eu anul asta am fost cuminte si sper ca mosul sa faca posibila aceasta colaborare. Mi-am lustruit deja ghetutele si o sa le curat in fiecare zi. O sa-i pun si o sacosa mare alaturi ca poata pune masinuta in siguranta."

Desi este constient ca are pretentii mari, stie ca in calitate se investeste si nu-si doreste nimic altceva decat un Mercedes decapotabil, dotat cu sunete, volan cu zece melodii, baterie reincarcabila ce functioneaza neintrerupt o ora, o ora jumatate, faruri xenon etc.
Ne-am intalnit si cu Denisa: "Eu sunt o fetita, mie nu-mi plac masinile. Eu vreau ca Mos Nicolae sa-mi aduca un calut balansoar de interior. Imi plac foarte mult animalele si visez sa fac echitatie cand voi fi mare."
Acestea fiind zise, copii nostri au aspiratii inalte si stiu bine ceea ce vor. 
Cert si surprinzator e faptul ca si copiii pot fi soferi incepand cu varsta de 2-3 ani. Pentru detalii suplimentare sunteti asteptati in magazinul de masinute. O zi buna si mult spor la cumparaturi!

You May Also Like

0 comments