Jocuri si jucarii de iarna

Noriel ne este alaturi si de aceasta data pentru a oferi armonia si fericirea puiului nostru cel mic. Cum cea mai mare bucurie a copilului nostru sunt jucariile, Noriel vine in intampinarea noastra cu cele mai frumoase jucarii pentru a ne mentine piticii activi si in timpul iernii.
De ce este important ca acestia sa fie foarte activi?
Deoarece cu cat mai activi sunt pe timpul zilei, cu atat mai mult se vor bucura de somnul de noapte si se vor trezi mai odihniti, odata cu cei la care sunt in grija.
Zilele trecute, m-am trezit de dimineata cu voie buna si am zis ca astazi este momentul sa va povestesc despre alegerile mele cele mai inspirate. Cum Mos Nicolae se apropia, iar micutul meu s-a dovedit a sti intr-un mod surprizator despre ce inseamna acest lucru sau ce presupune (cand e vorba de cadou...cadou sa fie).



Am intrat sub aripa celor de la Noriel in lumea jucariilor. Si pentru ca imi doresc faptul ca micutul meu sa aiba o crestere armonioasa si frumoasa, doresc sa il invat cat mai multe lucruri. Asa ca de data aceasta voi alege ceva nou si anume jucariile creative.
Vreau sa-i sporesc imaginatia, gandirea, astfel incat pe viitor sa invete orice lucru cu placere, nu din obligatie.
Atent selectat si observat, mi s-au parut potrivite si tentante jucariile creative de desen si pictura. Sunt atat produse pentru fete cat si pentru baieti. Aici poti gasi si tu alegerea perfecta pentru a-ti transforma piticul in cel mai mare artist al momentului!
Apoi, am zis sa arunc un ochi si prin imprimare si pirogravura.



Ce gasesti aici?
Aici gasesti seturi magice de practica, de asemenea atat pentru fete cat si pentru baieti. Acestea sunt fie de manichiura pentru fetite, caci ele vor sa fie asemeni mamelor, inca de mici aranjate si atragatoare, de tatuaj, pentru crearea vaselor de sticla si portelan, asemeni mestesugarilor priceputi.
Este un mod mai atractiv pentru a-i tine ocupati pe cei mici in sezonul rece.
Cum a fost greu sa ma decid, am ales din ambele categorii. Tu ce alegi pentru micutul tau?

Comentarii

Postări populare